Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Ronny COUSAERT
Tel: +32 25638268
E-mail: ronnie.cousaert@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=353598
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Vernieuwing technische installaties qua comfort en energie-efficiëntie. Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-Al-4352/CH/RC-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45331000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De huidige opdracht betreft de revamping van de technische installaties van het Atriumgebouw van de MIVB. Het gaat om een renovatie van in gebruik zijnde omgeving met het oog op het garanderen van het comfort van de gebruikers alsook een betere energie-efficiëntie ; inclusief voorstudie. Dit bevat verplicht ook het technisch beheer ("conduite") van de installaties, zodat de aangekondigde energie-effectivieteit en het comfort worden gerealiseerd. Schatting van de opdracht : tussen 1.000.000 en 3.000.000?.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
De huidige opdracht betreft de revamping van de technische installaties van het Atriumgebouw van de MIVB. Het gaat om een renovatie van in gebruik zijnde omgeving met het oog op het garanderen van het comfort van de gebruikers alsook een betere energie-efficiëntie ; inclusief voorstudie. Dit bevat verplicht ook het technisch beheer ("conduite") van de installaties, zodat de aangekondigde energie-effectivieteit en het comfort worden gerealiseerd. Schatting van de opdracht : tussen 1.000.000 en 3.000.000?.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
Eventuele minimumeisen:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
Eventuele minimumeisen:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-11-05 23:59
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
OPGELET : bijkomende informatie is beschikbaar in de selectieleidraad in bijlage bij deze aankondiging.1. Wijze van indienen - e-procurementHet indienen en ontvangen van aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.De elektronische indiening van aanvragen tot deelneming gebeurt via:https://eten.publicprocurement.beVoor meer informatie, gelieve te raadplegen: http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.2. Door het indienen van een kandidatuur aanvaarden de kandidaten onvoorwaardelijk de inhoud van de aankondiging van opdracht, van de bijhorende documenten en van de gunningsprocedure zoals daarin beschreven en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn. Indien een kandidaat in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post ten laatste x kalenderdagen voor de uiterste termijn voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen, bekend te maken aan de aanbesteder (via de contactpersoon die vermeld is in artikel I.1 van deze aankondiging van opdracht) met omschrijving van de reden.3. De kandidaat blijft in het kader van de GDPR-regelgeving zelf verantwoordelijk om de nodige toestemmingen te vragen aan zijn klanten om de hierna gevraagde gegevens te mogen gebruiken in het kader van de onderhavige procedure.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-24