Gemeente Vorst

Uitnodiging tot indienen offerte - Veiligheidsvoorzieningen - programma 2019 (3 parcelen) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Vorst
Postadres: Pastoorstraat 2,BE-1190 Vorst
Tel: +32 23702211
E-mail: contact@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Openbare Werken - Dienst Openbare Weg
Postadres:  Brusselsesteenweg 112,BE-1190 Vorst
Contactpersoon: Mevrouw Delphine Ravanelli
Tel: +32 23481787
Fax: +32 23481751
E-mail: dravanelli@forest.brussels
Internetadres(sen): http://www.forest.irisnet.be/ 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Veiligheidsvoorzieningen - programma 2019 (3 parcelen) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2019-T-035
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233140
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Veiligheidsvoorzieningen - Lusambostraat 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Veiligheidsvoorzieningen - Meyerbeerstraat 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
90 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Veiligheidsvoorzieningen - Mysteriestraat 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
30 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 2: Perceel 2Voorstelling van drie referenties van gelijkaardige opdrachten uitgevoerd in de 5 laatste jaren. De prestaties worden gestaafd aan de hand van attesten die werden afgeleverd of afgetekend door de bevoegde instantie of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door een attest van de afnemer of bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de verlener. De referenties moeten betrekking hebben op opdrachten van een minimaal bedrag van 35.000 EUR excl. BTW en de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren vermelden.2. Enkel voor perceel 3: Perceel 3 Voorstelling van drie referenties van gelijkaardige opdrachten uitgevoerd in de 5 laatste jaren. De prestaties worden gestaafd aan de hand van attesten die werden afgeleverd of afgetekend door de bevoegde instantie of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door een attest van de afnemer of bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de verlener. De referenties moeten betrekking hebben op opdrachten van een minimaal bedrag van 400 EUR excl. BTW en de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren vermelden.

Eventuele minimumeisen:
1.
De referenties moeten betrekking hebben op opdrachten van een minimaal bedrag van 35.000 EUR excl. BTW en de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren vermelden.
2.
De referenties moeten betrekking hebben op opdrachten van een minimaal bedrag van 400 EUR excl. BTW en de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren vermelden.
Vereiste erkenning: PERCEEL 1: C (Wegenbouwkundige werken), klasse 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-08 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-02-05


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-13

Vergelijkbare advertenties van BDA