Mivb - Speciale Studie Dienst

Herinrichting van de Marie-José Plaats



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: MIVB - Speciale Studie Dienst
Postadres: Koningsstraat, 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mijnheer Jalal Merabet
Tel: +322 2042917
E-mail: JALAL.MERABET@stib.brussels
Internetadres(sen): http://www.stib-mivb.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=349561


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Herinrichting van de Marie-José Plaats 
Referentienummer: SSE-SSD CSC-BB S10.007-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45112730
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van de vennootschap is de herontwikkeling van het Marie-Joséplein tussen de Keverslaan en de bijenlaan op het grondgebied van de gemeente Elsene.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Deze aanneming omvat voornamelijk : -  De uitvoeringsstudie, met inbegrip van de dwarsdoorsnede en de langsdoorsnede, en de studie van de regenwaterstanden en -stromingen;  De studie van de definitieve wegsignalisatie in overleg met de politie en de gemeente;  De maatregelen die nodig zijn voor de organisatie van het verkeer tijdens de werken;  Coördinatie met de MIVB (storingsdienst), de aanwezige bedrijven op de site, de politiediensten en de gemeentelijke overheden;  Demontage, opslag en vervanging van straatmeubilair;  Het kappen van bomen en de evacuatie van diverse plantages;  Demontage en afbraak van bestaande trottoirs, inclusief de fundering ervan, tot een diepte die nodig is om de werkzaamheden volgens de nieuwe profielen uit te voeren;  Verwijderen van stoepranden, goten, veiligheidsbarrières en weguitrusting die nodig zijn voor de uitvoering van de werkzaamheden.  Demontage van alle soorten buizen en leidingen.  De sloop van metselwerk, beton en gewapend beton die men tijdens de uitvoering van de grondwerken tegenkomt  Het eventueel afschrapen van koolwaterstofcoatings bij de aansluitingen en de noodzakelijke sneden.  De aanleg van nieuwe wegen, van gevel tot gevel, inclusief funderingen;  De realisatie van snelheidsdrempels;  De bouw van perrons en, indien nodig, het opwaarderen van bestaande perrons;  Aansluitingen van waterslikkers en plaatsen van wachtbuizen en trekkamers volgens de nieuwe wegsituatie;  De levering en plaatsing van straatmeubilair, nieuwe bewegwijzering en plantages;  Het uitvoeren van teelaarde, bezaaiien eventuele beplanting en de bouw van plantvakken.  Het uitvoeren van wegmarkeringen en signalisatie  Diverse diensten die onder "te verantwoorden bedragen" vallen. 
II.2.7. Looptijd
200 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Selectie criterias: artikelen 70 en 71 KB Plaatsing 18 juni 2017 (art. 65 tot 69 KB 18 april 2017)

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niks

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-31 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 10 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-10-31
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: BrusselInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De ordonnantie van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 08 mei 2014 betreffendede invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest istoepasbaar (zie bijzonder bestek).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
-Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-11

Vergelijkbare advertenties van BDA