Sibelga

Project NRClick: Onderhoud van HVAC-installaties in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Sibelga
Postadres: Werkuizenkaai 16,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Philippe Capelle
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=351732


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Project NRClick: Onderhoud van HVAC-installaties in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
Referentienummer: Sibelga-SIB17TW1304 Maintenance HVAC-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50700000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de gunningsprocedure van de opdracht is het preventieve (systematische) onderhoud aangevuld met het predictieve onderhoud, uit te voeren tijdens het systematische alsook het curatieve onderhoud.
Deze opdracht betreft de tertiaire overheidsgebouwen en heeft als voorwerp het onderhoud van de bestaande HVAC-installaties alsook het onderhoud, na afloop van de garantieperiode van 2 jaar, van de nieuwe HVAC-installaties die gebouwd zijn binnen het kader van de opdracht SIB17TW1303.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
1. Onderhoud van bestaande installaties Dit betreft het onderhoud van bestaande technische installaties (HVAC) van elke omvang in de gebouwen van de overheden uit de tertiaire sector. De opdracht omvat: ? Een bezoek voorafgaand aan het indienen van de offerte ? Een reiniging van de installatie en van de technische lokalen; ? Een aanbeveling van de onderhoudstechnicus over de acties die moeten worden ondernomen, over de al dan niet hoogdringendheid van de werkzaamheden, over de mogelijkheden om de energie-efficiëntie te verbeteren; ? Een meting van de waterkwaliteit bij de start van de prestaties (desgevallend met verwijderen van slik, ontgassing en behandeling) en overhandiging van een rapport; ? Het wettelijk in regel stellen van de installatie: hoge en lage ventilaties, controle van de elektrische uitrustingen van de HVAC installatie, waterdichtheid, Rf, EPB; ? Een plaatsbeschrijving en de plaatselijke aanpassing van het algemene programma 1 met de preventieve/predictieve onderhoudstaken die moeten worden uitgevoerd; ? Een opdracht inzake advies en begeleiding van de Begunstigde Aanbestedende Overheid; ? Het opstellen en/of up-to-date houden van een EPB-logboek; ? Het vervangen van defect materiaal tijdens de onderhoudsperiode op basis van een offerte die door de overheidsafgevaardigde moet worden goedgekeurd; ? Het uitvoeren van de preventieve, predictieve en curatieve onderhoudsinterventies overeenkomstig het algemene programma zoals gewijzigd door de Opdrachtnemer, rekening houdend met de plaatselijke specificiteiten en door de Begunstigde Aanbestedende Overheid goedgekeurde programma. 2. Onderhoud van nieuwe installaties Het betreft het onderhoud na afloop van de garantieperiode van 2 jaar van de installaties die zijn gerenoveerd in het kader van energie-efficiëntieprojecten van de aankoopcentrale. De installatie is nieuw en de staat ervan is bijgevolg gekend. De opdracht omvat: ? Een bezoek voorafgaand aan het indienen van de offerte; ? Het bepalen van de preventieve en predictieve onderhoudsbeurten die moeten worden uitgevoerd en de uitvoering ervan; ? Een meting van de waterkwaliteit met overhandiging van een rapport; ? Een opdracht inzake advies en begeleiding van de Begunstigde Aanbestedende Overheid; ? Het opstellen en/of up-to-date houden van een EPB-logboek; ? In voorkomend geval, het vervangen van defect materiaal tijdens de onderhoudsperiode op basis van een offerte die door de overheidsafgevaardigde moet worden goedgekeurd. 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Niet-openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2018/S 171-388675

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Slechts twee kandidaten hebben zich aangemeld naar aanleiding van de publicatie van het opdrachtbericht, wat een onvoldoende aantal kandidaten vormt om de opdracht te kunnen toekennen overeenkomstig de hierboven vermelde bepalingen die de aanstelling voorzien van 4 Opdrachtnemers en de verdeling van de onderhoudsprojecten op basis van een geografische verdeling tussen de eerste drie Opdrachtnemers, waarbij de 4de een reserve vormt.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-06

Vergelijkbare advertenties van BDA