Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directoraat-Generaal Rechterlijke Organisatie - Directie Infrastructuur
Postadres: Waterloolaan 80,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Directie Infrastructuur
Tel: +32 25522672
E-mail: infra.roj.tta@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=347993
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Mededingingsprocedure met onderhandeling (op basis van artikel 38, § 1, 1°, c), van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten) betreffende het facility management van een gebouwencomplex en t Referentienummer: JUST-DGOJ-DINFRA-ROJ402/2019/PNHQ/220316-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 79952000DA26
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De FOD Justitie wenst een beroep te doen op de diensten van een dienstverlener voor het beheer van een gebouwencomplex met het oog op de organisatie van een groot assisenproces gedurende zes tot negen maanden (in theorie september 2020). De opdracht bestaat uit het integrale beheer van het gebouwencomplex op het vlak van (5 grote assen): organisatie/coördinatie - facility management - bewakingsdiensten - plaatsing van veiligheidsinstallaties en het onderhoud ervan - inrichting van de site voor gerechtelijke activiteiten (installatiewerkzaamheden, audio-video-uitrustingen, elektriciteits- en IT-netwerk, scheidingswanden, meubels, fysieke veiligheid, signalisatie, keukeninfrastructuur, enz.).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-03
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
proces verbaal informatie sessie dd 28/08/2019