Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij
Postadres: Jourdanstraat 45-55,BE-1060 Brussel
E-mail: cremmerique@slrb.brussels
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=350568 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=350568
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Dienstenopdracht voor de schoonmaak van de lokalen in verschillende gebouwen waarin de BGHM gevestigd is Referentienummer: SLRB-Nettoyage SLRB_-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90910000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht heeft betrekking op de dagelijkse en periodieke schoonmaak van de kantoren en lokalen van de Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Onderhavige opdracht heeft betrekking op de dagelijkse en periodieke schoonmaak van de kantoren en lokalen van de Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij. De gebouwen bevinden zich op twee verschillende adressen: Het hoofdgebouw: Jourdanstraat 45-55 te 1060 Brussel (3.500 m²) Telt 5 verdiepingen. Het gebouw in de Gulden-Vlieslaan 72 te 1060 Brussel (grenzend aan het gebouw in de Jourdanstraat). Dit gebouw heeft een oppervlakte van 8.000 m² en de opdracht zal betrekking hebben op ongeveer een derde ervan, aangezien enkel bepaalde delen van het gebouw worden gebruikt. De in deze gebouwen uit te voeren prestaties worden beschreven in bijlage 3.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie punt 3.13. "Toegangsrechten" van het bijzonder bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie punt 3.14 "3.14 Kwalitatieve selectie" van het bijzonder bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-09-23 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-09-23
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Gelet op het belang dat wordt gehecht aan een kwaliteitsvolle schoonmaak van de lokalen, wordt er op 6 september 2019 om 14uur een plaatsbezoek georganiseerd door de aanbestedende overheid. De aanwezigheid van de inschrijvers tijdens dat bezoek is verplicht, op straffe van verwerping van hun offerte. Er zal akte worden genomen van hun aanwezigheid. Er wordt op e-Procurement een forum bijgehouden. De inschrijvers worden verzocht hun vragen enkel op dat forum te stellenen er zal enkel via het forum op hun vragen worden geantwoord
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-08-22