Mivb - Speciale Studie Dienst

Raamovereenkomst voor de vervanging van roltrappen van het Brussels metro- en premetronet.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: MIVB - Speciale Studie Dienst
Postadres: Koningsstraat, 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: M.Guido De Coninck
Tel: +322 2042226
E-mail: gdeconinck@gob.brussels
Internetadres(sen): http://stib-mivb@brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=336206


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de vervanging van roltrappen van het Brussels metro- en premetronet. 
Referentienummer: SSE-SSD CSC-BB 1482-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45313200
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
-
PERCEEL 1 :
-
levering, montage, aansluiting en indienststelling van roltrappen bestemd voor het Brussels metro- en pre-metronet.
-
PERCEEL 2 :
-
demontage en afvoeren van de binnen-roltrappen van het Brussels metro- en pre-metronet.
-
PERCEEL 3 :
-
demontage en afvoeren van de buiten-roltrappen van het Brussels metro- en pre-metronet.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-08-07


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
ERRATUM NR. 1 - BIJZONDER BESTEK NR. MIVB/SSD 1482 - perceel 1
-
Er wordt ter kennis van de inschrijvers gebracht dat:
-
1) Het volgende punt op pagina 5 van de Administratieve Bepalingen:
-
S_7^25▒?LCC?_n : kost aan de exploitant opgelegd voor de levering van de wisselstukken en de onderhoudsprestaties welke dienen uitgevoerd te worden op het geheel van de apparaten welke geleverd zijn in het kader van onderhavige opdracht, tussen het 7 ste en het 25ste jaar na het toekennen van de eerste definitieve oplevering van een toestel van onderhavige opdracht (bedrag zonder BTW) ;
-
vervangen wordt door :
-
S_8^25▒?LCC?_n : kost aan de exploitant opgelegd voor de levering van de wisselstukken en de onderhoudsprestaties welke dienen uitgevoerd te worden op het geheel van de apparaten welke geleverd zijn in het kader van onderhavige opdracht, tussen het begin van het 8ste en het einde van het 25ste jaar na het toekennen van de definitieve oplevering van een toestel van onderhavige opdracht (bedrag zonder BTW) ;
-
2) Het volgende punt op pagina 2 van het gedeelte "algemene gebruikskost"
-
" 3)De "periode 2", welke 18 jaar duurt, te rekenen voor elk toestel vanaf het toekennen van zijn definitieve oplevering binnen het kader van onderhavig opdracht."
-
vervangen wordt door:
-
" 3) De "periode 2" welke 18 jaar duurt, te rekenen voor elk toestel vanaf het begin van het 8ste jaar tot het einde van het 25ste jaar na het toekennen van de definitieve oplevering van het toestel van onderhavige opdracht."
-
De opening van de offertes voorzien op 05 september 2019 om 10 u wordt behouden
-
BELANGRIJK
-
In de bij zijn offerte te voegen documenten vermeldt de inschrijver dat hij kennis genomen heeft van dit verbeterend bericht.

Vergelijkbare advertenties van BDA