Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: visit.brussels
Postadres: 2-4 Koningsstraat,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Pierre-Alain
Tel: +32 486574710
E-mail: pa.breeveld@visit.brussels
Internetadres(sen): https://visit.brussels/fr https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=346758
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
CONCLUSIE VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR ELEKTRISCHE DISTRIBUTIE BIJ EVENEMENTEN Referentienummer: visit.brussels-2019-VB-AC-EVENT-DISTRIELEC-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31600000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van deze raamovereenkomst is om de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te stellen van de bestellingen die via visit.brussels tijdens de geldigheidsperiode worden gedaan en die betrekking hebben op de verhuur van generatoren en elektrische distributie bij evenementen. Het is daarom een leveringsmarkt.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-07-22
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
NL versie van het bestek.