Gemeente Pelt

Omgevingsaanleg "Brede school Lindel"



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Pelt
Postadres: oude Markt 2,BE-3900 Pelt
Contactpersoon: Raf Theuwis
Tel: +32 11809432
E-mail: raf.theuwis@gemeentepelt.be
Internetadres(sen): http://www.gemeentepelt.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=344057


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Omgevingsaanleg "Brede school Lindel" 
Referentienummer: Buro LST-OVE002 -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht betreft de uitvoering van omgevingswerken "Brede school Lindel".
Plaats van uitvoering: Pelt
De opdracht behelst vooral:
- algemene administratieve voorschriften en bepalingen
- grondwerk nodig voor het verwezenlijken van het voorgeschreven grondverzet en algemeen grond-werk, inclusief eventuele aan- en afvoer van gronden.
- opbreken van funderingen en onderfunderingen
- aanleg van hoofdriool en rooilaansluitingen
- aanleg van funderingen
- lijnvormige elementen
- betonverharding
- verhardingen in diverse bestratingsmaterialen
- beplantingswerken
- allerhande werken
- straatmeubilair
- opmaken as-built plan
- het onderhoud van de werken tot het einde van de contractuele waarborgtermijn van twee jaar voor de rioolaansluitingen, fundering, verhardingen en de beplantingen, ingaande de dag na de voorlopige oplevering
De opdracht bestaat uit 1 enkel perceel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-07-05


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er is tot onze aandacht gekomen dat enkele zaken nader toegelicht dienen te worden i.v.m. de volgende zaken:

- post 51: ontbrekende beplantingssoorten - om een correct mogelijk vergelijk te kunnen maken, dient de aannemer de toegevoegde onderbouwing in te vullen en de daarin resulterende eenheidsprijs in te vullen in post 51 om zo een totaal te bekomen wat overeenstemt met de onderbouwing.

- de beschrijving van de bergingen en fietsenstallingen (3-91 en 3-92 uit het bestek) bevatte nog enkele dubbele materiaalskeuzes. Deze zijn in de aanvullende informatie verder toegespitst.

Meer uitleg over bovenstaande aanvullingen staat vermeld in het document "ove002 aanvullende informatie aanbesteding"

Vergelijkbare advertenties van BDA