Visit.brussels

CONCLUSIE VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR ELEKTRISCHE DISTRIBUTIE BIJ EVENEMENTEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: visit.brussels
Postadres: 2-4 Koningsstraat,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Pierre-Alain
Tel: +32 486574710
E-mail: pa.breeveld@visit.brussels
Internetadres(sen): https://visit.brussels/fr https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=346758


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
CONCLUSIE VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR ELEKTRISCHE DISTRIBUTIE BIJ EVENEMENTEN 
Referentienummer: visit.brussels-2019-VB-AC-EVENT-DISTRIELEC-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31600000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van deze raamovereenkomst is om de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te stellen van de bestellingen die via visit.brussels tijdens de geldigheidsperiode worden gedaan en die betrekking hebben op de verhuur van generatoren en elektrische distributie bij evenementen. Het is daarom een leveringsmarkt.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Deze raamovereenkomst omvat een enkel perceel, bestaande uit verschillende diensten, die als volgt worden beschreven:  Levering van generatoren;  Verstrekking van elektrische distributie-apparatuur;  Arbeid voor installatie, permanentie, onderhoud en ontmanteling van de bovengenoemde faciliteiten;  Bijtanken van generatoren; 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Overeenkomstig artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor deze opdracht één of meerdere keren te verlengen voor zover de totale duur, verlengingen inbegrepen, niet langer is dan vier jaar te rekenen vanaf de dag waarop de opdracht werd gesloten. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-08-06 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-08-06
Plaatselijke tijd: 12:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Franstalige rechtbank van eerste aanleg te Brussel, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-07-05

Vergelijkbare advertenties van BDA