Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Vorst
Postadres: Pastoorstraat 2,BE-1190 Vorst
Tel: +32 23702211
Fax: +32 23702213
E-mail: contact@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Openbare Werken - Investering
Postadres: Pastoorstraat 2,BE-1190 Vorst
Contactpersoon: De heer Tom Lootens
Tel: +32 23481773
Fax: +32 23481751
E-mail: tlootens@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Renovatie van de daken in de school 11A (perceel 1) en de school 9 (perceel 2) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2019-T-009
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45261210
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
School 11A - Renovatie van het dak van de turnzaal II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: School 11A - De Wereldbrug, Hallestraat 34 te 1190 Vorst
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
90 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
School 9 - Renovatie van het dak van de gymzaal en psychomotorische II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: School 9
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
90 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.* De inschrijver wordt verzocht bij zijn offerte een geldig uittreksel uit het strafregister te voegen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Perceel 1: De lijst van de in de jongste vijf jaar uitgevoerde werken. Deze lijst moet aantonen dat de inschrijver minstens twee werven van elk meer dan 100.000,00 EUR excl. BTW heeft uitgevoerd, de renovatie van leien daken. Deze twee referenties worden gestaafd door verklaringen inzake de goede uitvoering. In deze verklaringen inzake de goede uitvoering van deze twee werven dient door de opdrachtgever het bedrag van de werken, de datum van de tijdelijke oplevering, de plaats van uitvoering alsmede de publieke of private bestemmeling te worden vermeld. Bovendien moet eruit blijken of zij vakkundig zijn uitgevoerd en op regelmatige wijze tot een goed eind zijn gebracht. Deze verklaringen worden door de bouwheer uitgeschreven of medeondertekend.Perceel 2: De lijst van de in de jongste vijf jaar uitgevoerde werken. Deze lijst moet aantonen dat de inschrijver minstens een werf van meer dan 90.000,00 EUR excl. BTW heeft uitgevoerd voor de renovatie van de zinken daken alsook een werf van meer dan 100.000 EUR HTVA voor de renovatie van leien daken. Deze twee referenties worden gestaafd door verklaringen inzake de goede uitvoering. In deze verklaringen inzake de goede uitvoering van deze twee werven dient door de opdrachtgever het bedrag van de werken, de datum van de tijdelijke oplevering, de plaats van uitvoering alsmede de publieke of private bestemmeling te worden vermeld. Bovendien moet eruit blijken of zij vakkundig zijn uitgevoerd en op regelmatige wijze tot een goed eind zijn gebracht. Deze verklaringen worden door de bouwheer uitgeschreven of medeondertekend.
Eventuele minimumeisen:
1.
Perceel 1 : 2 referenties van werven van elk meer dan 100.000,00 EUR excl. BTW de renovatie van leien daken.
Perceel 2 : 1 referentie van een werf van meer dan 90.000,00 EUR excl. BTW de renovatie van de zinken daken alsook 1 referentie van een werf van meer dan 100.000,00 EUR excl. BTW de renovatie van leien daken.
Vereiste erkenning: Perceel 1: D12 (Bedekkingen die niet in metaal of asfalt zijn), klasse 2
Perceel 2: D12 (Bedekkingen die niet in metaal of asfalt zijn), klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-09-02 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-12-31
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: PlaatsbezoekOp straffe van absolute nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Opdat zijn offerte als regelmatig beschouwd zou worden, is de inschrijver ertoe gehouden een plaats bezoek met de gemeentearchitect af te leggen en een deze kopie aan zijn offerte toe te voegen.De inschrijver moet contact nemen met de gemeentearchitect om zodanig deel te kunnen nemen aan een bezoek ter plaatsen:Perceel 1: Tom LOOTENS 02.348.17.73 tlootens@vorst.brusselsPerceel 2: Leticia GARCÍA-PATRÓN 02.348.17.43 lgarcia@vorst.brussels
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-07-04