Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: stad Kortrijk
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: Mevrouw Sofie Eggermont
Tel: +32 56278550
E-mail: sofie.eggermont@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering, plaatsing, indienststelling en onderhoud van toestellen en aankoop van gemalen koffie. Referentienummer: 1871
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15861000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4 (van de oorspronkelijke publicatie)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-07-01
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-07-04
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-07-10
Plaatselijke tijd: 09:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging van uiterste datum voor het indienen van de offertes naar woensdag 10 juli 2019, 09.00.
nieuw bestekartikel inzake opzegmodaliteiten.