Fod Justitie

Onderhoud, uitbreiding en aanpassing van het arbeidstijdregistratiesysteem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: FOD Justitie
Postadres: Koning Albert II-laan 6 bus 2,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Cel overheidsopdrachten
Tel: +32 22056397
E-mail: public.procurement@vsse.be
Internetadres(sen): http://www.just.fgov.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=337524


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoud, uitbreiding en aanpassing van het arbeidstijdregistratiesysteem 
Referentienummer: FOD JUST VEIL-2019/VSSE/SDE/HR/005-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48450000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De aanbestedende overheid beschikt over de software toepassing "PI" (Personal Information) voor arbeidstijdregistratie, ontwikkeld door Flexsys. Ze wenst bijkomende licenties aan te kopen en een onderhouds- en serviceovereenkomst te sluiten voor het geheel van de toepassing. De gewenste service omvat ook aanpassingen en uitbreidingen van de toepassing in functie van nieuwe of gewijzigde behoeften, zoals bijvoorbeeld reglementaire wijzigingen met betrekking tot afwezigheden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel
II.2.4. Beschrijving
Enig perceel. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Maximum drie verlengingen met 1 jaar. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-07-22 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
60 dagen na betekening van de betwiste beslissing

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-26

Vergelijkbare advertenties van BDA