Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Infrastructuur

Raamovereenkomst voor de realisatie van projecten voor nieuwbouw en/of renovatie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Infrastructuur
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Stéphane Huart en Pieter Vandeur
Tel: +32 490493038
E-mail: stephane.huart@stib.brussels
Internetadres(sen): www.mivb.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=342328


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de realisatie van projecten voor nieuwbouw en/of renovatie 
Referentienummer: MIVB INFRAS-DP 6916 PDB 23192019-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45210000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst(RO) opdrachten werken realisatie nieuwbouw projecten/renovatie boven-en ondergrondse gebouwen/installaties.Elke opdracht kan hieronder vermelde werken omvatten (lijst niet-limitatief),afhankelijk projecttype/noodzaak:afbraak,grondwerken,Ruwbouw,afscheiding dmv schotten,div afwerkingen,spec techn (ventilatie,Elek LS/MS,sanitair,reportingsysteem),asbestverwijdering,enz.Opdracht in 2 loten.Cf beschrijving loten hieronder.Opdracht=RO,MIVB in geen enkel geval verplicht bestelling te plaatsen tijdens looptijd.RO in geen enkel geval exclusief recht van bestelling,MIVB behoudt zich het recht voor,in voorkomend geval,in kader andere procedures opdrachten gelijkaardige werken te gunnen.Elk lot RO max 4 operatoren afgesloten vr 2 jaar (mogelijkheid 2 verlengingen van 2 jaar) mogelijkheid jaarlijkse opzegging op verjaardatum voorbehouden aan MIVB en operatoren mits opzegtermijn 6 maanden.Opdrachten in kader RO zullen gegund worden volgens watervalsysteem(modaliteiten cf bestek)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-05


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Gelieve nota te nemen van het document "Selectieleidraad"

Vergelijkbare advertenties van BDA