Gfb - Ibz

Het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: FOD IBZ - SD P&O
Postadres: Leuvenseweg 1,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Pascale Ros
Tel: +32 25002284
E-mail: pascale.ros@ibz.fgov.be
Internetadres(sen): http://www.ibz.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=343414


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning 
Referentienummer: AI - LOG-I/PNO/GFB/Time & Planning-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48450000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning.
Deze opdracht omvat één enkel perceel en bestaat uit 3 posten :
- Post 1 : Beheer van de afwezigheden (voor een geschat aantal van 5500 medewerkers)
- Post 2 : Beheer van de aanwezigheden (voor een geschat aantal van 2500 medewerkers)
- Post 3 : Beheer van de planning (voor een geschat aantal van 1500 medewerkers)
Het onderhoudscontract voor elk van deze posten zal bestaan uit een supportcontract 5d/7 8u tot 18u voor correctief onderhoud waarvoor de inschrijver in zijn offerte een voorstel van SLA doet.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning.  Deze opdracht omvat één enkel perceel en bestaat uit 3 posten : - Post 1 : Beheer van de afwezigheden (voor een geschat aantal van 5500 medewerkers) - Post 2 : Beheer van de aanwezigheden (voor een geschat aantal van 2500 medewerkers) - Post 3 : Beheer van de planning (voor een geschat aantal van 1500 medewerkers) Het onderhoudscontract voor elk van deze posten zal bestaan uit een supportcontract 5d/7 8u tot 18u voor correctief onderhoud waarvoor de inschrijver in zijn offerte een voorstel van SLA doet. 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2019/S 027-060878

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Er zijn geen inschrijvingen of deelnemingsaanvragen ontvangen, of deze zijn allemaal afgewezen.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-03

Vergelijkbare advertenties van BDA