Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Infrastructuur
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Stéphane Huart en Pieter Vandeur
Tel: +32 490493038
E-mail: stephane.huart@stib.brussels
Internetadres(sen): www.mivb.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=342328
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de realisatie van projecten voor nieuwbouw en/of renovatie Referentienummer: MIVB INFRAS-DP 6916 PDB 23192019-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45210000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst(RO) opdrachten werken realisatie nieuwbouw projecten/renovatie boven-en ondergrondse gebouwen/installaties.Elke opdracht kan hieronder vermelde werken omvatten (lijst niet-limitatief),afhankelijk projecttype/noodzaak:afbraak,grondwerken,Ruwbouw,afscheiding dmv schotten,div afwerkingen,spec techn (ventilatie,Elek LS/MS,sanitair,reportingsysteem),asbestverwijdering,enz.Opdracht in 2 loten.Cf beschrijving loten hieronder.Opdracht=RO,MIVB in geen enkel geval verplicht bestelling te plaatsen tijdens looptijd.RO in geen enkel geval exclusief recht van bestelling,MIVB behoudt zich het recht voor,in voorkomend geval,in kader andere procedures opdrachten gelijkaardige werken te gunnen.Elk lot RO max 4 operatoren afgesloten vr 2 jaar (mogelijkheid 2 verlengingen van 2 jaar) mogelijkheid jaarlijkse opzegging op verjaardatum voorbehouden aan MIVB en operatoren mits opzegtermijn 6 maanden.Opdrachten in kader RO zullen gegund worden volgens watervalsysteem(modaliteiten cf bestek)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Werken geraamd tot en met 800.000 ? Excl BTW II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Regio Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Werken, geraamd tot en met 800.000 ? excl. BTW, voor de realisatie van projecten van nieuwbouw en/of renovatie
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
mogelijkheid tot twee verlengingen van twee jaar
Lot 2II.2.1. Benaming
Werken hoger dan 800.000 ? excl. BTW geraamd II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Regio Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Werken, met raming van hoger dan 800.000 ? excl. BTW, voor realisatie projecten nieuwbouw en/of renovatie
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
mogelijkheid tot twee verlengingen van twee jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie in selectieleidraad in bijlage van deze aankondiging
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie in selectieleidraad in bijlage van deze aankondiging
Eventuele minimumeisen:
Zie in selectieleidraad in bijlage van deze aankondiging
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie in selectieleidraad in bijlage van deze aankondiging
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-07-01 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
OPGELET : bijkomende inlichtingen zullen beschikbaar zijn in de selectieleidraad, bijgevoed bij deze aankondiging van opdracht.1. Wijze van indienen - e-procurementHet indienen en ontvangen van aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.De elektronische indiening van aanvragen tot deelneming gebeurt via:https://eten.publicprocurement.beVoor meer informatie, gelieve te raadplegen: http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.2. Door het indienen van hun kandidatuur aanvaarden de kandidaten onvoorwaardelijk de inhoud van de aankondiging van opdracht, van de bijhorende documenten en van de gunningsprocedure zoals daarin beschreven en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn. Indien een kandidaat in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post ten laatste 15 kalenderdagen voor de uiterste termijn voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen, bekend te maken aan de aanbesteder (via de contactpersoon die vermeld is in artikel I.1 van deze aankondiging van opdracht) met omschrijving van de reden.3. De gevraagde gegevens dienen in de UEA ingevuld te worden. Enkel bewijsstukken waar in de UEA of de aankondiging om is verzocht mogen en moeten als bijlage bij de aanvraag tot deelneming worden toegevoegd. Ongevraagd verstrekte informatie zal niet worden beoordeeld.4. Indien de kandidaat een dossier indient voor de 2 loten, moet hij per lot een volledig dossier indienen (UEA en andere gevraade documenten)5. De kandidaat blijft in het kader van de GDPR-regelgeving zelf verantwoordelijk om de nodige toestemmingen te vragen aan zijn klanten om de hierna gevraagde gegevens te mogen gebruiken in het kader van de onderhavige procedure.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
zie selectieleidraad in bijlage van deze aankondiging
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-28