Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit, Directie Projecten Wegen
Postadres: Vooruitgangstraat 80/1,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: Ir Eric Monami-Michaux, Directeur-Diensthoofd
E-mail: emonami@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels/fr https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=338565
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OMGEVINGSWERKEN-RENOVATIE EN BOUW VAN TOEGANKELIJKE EN COMFORTABELE BUS- EN TRAMHALTES OP HET BOVENGRONDS NET Referentienummer: DAA-BMB/DPV-DPW/P18.034-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht met bestelbonnen heeft als voorwerp de bovengrondse werken van aanleg en renovatie van bus- en tramhaltes en de onmiddelijke omgeving ervan. Het doel is 30( bus- en/of tram)haltes per jaar uit te voeren inclusief de werken in de onmiddellijke omgeving en de aanleg van tijdelijke haltes.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-13
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Addendum nr. 1 toegevoegd