Gemeentebestuur Van Sint-jans-molenbeek

Herstel van de bestrating te 1080 Sint-Jans-Molenbeek



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeentebestuur van Sint-Jans-Molenbeek
Postadres: Graaf van Vlaanderenstraat, 20,BE-1080 Brussel
Contactpersoon: Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling
Tel: +32 26004925
E-mail: osalumu@molenbeek.irisnet.be
Internetadres(sen): www.molenbeek.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=340447


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Herstel van de bestrating te 1080 Sint-Jans-Molenbeek 
Referentienummer: Molenbeek-Saint-Jean (3p)-19.017-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht heeft betrekking op het herstel van de bestrating.
De aard, het voorwerp en de kenmerken van deze opdracht, die niet in percelen is verdeeld, worden in het technische deel van dit bestek vastgelegd.
Het voorwerp van deze opdracht bestaat uit:
- het opmaken door de aannemer van een stand van zaken van de bestrating en een verslag moet worden voorgelegd aan de verantwoordelijke medewerker voor de wegenwerken;
- ten tweede maakt de aannemer een planning op, in akkoord met de verantwoordelijke medewerker voor de wegenwerken;
- Vervolgens moet de ondernemer de bestrating op identieke wijze vervangen, ofwel de leegtes opvullen met behulp van koud asfalt.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Jans-Molenbeek
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht heeft betrekking op het herstel van de bestrating. De aard, het voorwerp en de kenmerken van deze opdracht, die niet in percelen is verdeeld, worden in het technische deel van dit bestek vastgelegd. Het voorwerp van deze opdracht bestaat uit: - het opmaken door de aannemer van een stand van zaken van de bestrating en een verslag moet worden voorgelegd aan de verantwoordelijke medewerker voor de wegenwerken;  - ten tweede maakt de aannemer een planning op, in akkoord met de verantwoordelijke medewerker voor de wegenwerken;  - Vervolgens moet de ondernemer de bestrating op identieke wijze vervangen, ofwel de leegtes opvullen met behulp van koud asfalt. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De huidige opdracht wordt gesloten voor een periode van 12 maanden, eventueel drie keer verlengbaar met een totale maximale duur van vier jaar, door middel van een brief van de aanbestedende overheid aan de aannemer, drie maanden vóór het verstrijken van de lopende periode van twaalf maanden. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Overeenkomstig artikel 39 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 vormthet loutere feit van deelname aan de plaatsingsprocedure van deze opdracht, en dus van indiening van de offerte, de implicieteverklaring op erewoord van de inschrijver dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in de artikelen 67tot 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende Overheidsopdrachten (impliciete verklaring op erewoord). we zijn gericht op deuitsluitingsgevallen betreffende strafrechtelijke veroordelingen (cf. Art. 67, 1° tot 7° van de Wet van 17 juni 2016 en art. 61 vanhet KB van 18 april 2017) en de uitsluitingsgeval betreffende niet-betaling belatingen en heffingen of socialezekerheidsbijdragen(cf. Art. 68 van de Wet van 17 juni 2016 en art. 62 en 63 van het KB van 18 april 2017).

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Overeenkomstig artikel 70 van het KB van 17 april 2017:"De aanvraag tot deelneming of de offerte vermeldt:1° ofwel dat de kandidaat of inschrijver over de vereiste erkenning beschikt;2° ofwel dat de kandidaat of inschrijver in het bezit is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkendeaannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval kan de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraagtot deelneming of offerte het door de bevoegde certificeringsinstelling afgeleverde certificaat of het door de bevoegdeinstantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving voegen, alsook elk document dat de gelijkwaardigheid tussen dezecertificering of inschrijving en de vereiste erkenning als bedoeld in het eerste lid kan aantonen. Op dit certificaat worden dereferenties vermeld op grond waarvan de inschrijving van die ondernemers op de officiële lijst of certificering mogelijk was,alsmede de classificatie op deze lijst;3° ofwel dat de kandidaat of inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, eerste lid, 2°, van de wet van 20 maart 1991houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken. De aanbestedende overheid stelt de Commissie voorerkenning der aannemers ingesteld door de voormelde wet hiervan onmiddellijk op de hoogte."

Eventuele minimumeisen:
De vereiste erkenningscategorie is C en de klasse is 8 ( de klasse moet overeenstemmen met het bedrag van de
offerte).


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-06-17 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 12 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-06-17
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Trouwzaal (2de verdieping) Graaf van Vlaanderenstraat 20,, 1080 Brussel.Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De openingszitting van de opdracht vindt plaats inopenbare zitting. Deze zitting zal plaatsvinden in het gemeentehuis, trouwzaal (2de verdieping) Graaf van Vlaanderenstraat 20,1080 Brussel.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat, 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapstraat, 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-13

Vergelijkbare advertenties van BDA