Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Levering van een breed gamma van standaard bevestigingsmaterialen.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Ronnie Bernaards
Tel: +32 25638549
E-mail: ronnie.bernaards@mivb.brussels
Internetadres(sen): http://www.stib-mivb.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=341117


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering van een breed gamma van standaard bevestigingsmaterialen. 
Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4015/RB-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44530000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft een raamovereenkomst voor de levering van een breed gamma van standaard bevestigingsmaterialen (waaronder schroeven, bouten, moeren, etc.) voor de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Een zeer breed gamma van artikelen en merken moeten in het kader van deze raamovereenkomst beschikbaar zijn en snel en efficiënt kunnen geleverd worden vanuit stock of via contractuele akkoorden met derden. De bestellingen zullen hoofdzakelijk gebeuren via de E-catalogus van de opdrachtnemer. De uitwisseling van gegevens tussen de E-catalogus en het ERP-platform van de MIVB moet gebeuren via een OCI (Open Catalog Interface, versie 5.0).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
De opdracht betreft een raamovereenkomst voor de levering van een breed gamma van standaard bevestigingsmaterialen (waaronder schroeven, bouten, moeren, etc.) voor de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Een zeer breed gamma van artikelen en merken moeten in het kader van deze raamovereenkomst beschikbaar zijn en snel en efficiënt kunnen geleverd worden vanuit stock of via contractuele akkoorden met derden. De bestellingen zullen hoofdzakelijk gebeuren via de E-catalogus van de opdrachtnemer. De uitwisseling van gegevens tussen de E-catalogus en het ERP-platform van de MIVB moet gebeuren via een OCI (Open Catalog Interface, versie 5.0).  
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bijgevoegde selectieleidraad

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bijgevoegde selectieleidraad

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bijgevoegde selectieleidraad

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-06-20 18:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
1. Wijze van indienen - E-procurementHet indienen en ontvangen van offertes en/of aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze en gebeurt via https://eten.publicprocurement.be. Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De offertes en/of aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.Voor meer informatie, gelieve volgende website te raadplegen: http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.2. Door het indienen van een kandidatuur aanvaarden de kandidaten onvoorwaardelijk de inhoud van de aankondiging van opdracht, van de bijhorende documenten en aanvaarden zij door de bepalingen ervan gebonden te zijn. Indien een kandidaat in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post ten laatste 10 kalenderdagen voor de uiterste termijn voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen, bekend te maken aan de aanbesteder (via de contactpersoon die vermeld is in artikel I.1 van deze aankondiging van opdracht) met omschrijving van de reden.3. De gevraagde gegevens dienen in de UEA ingevuld te worden, het UEA vindt u in de bijlage van de aankondiging van deze opdracht. Enkel bewijsstukken waar in de UEA of de aankondiging om is verzocht mogen en moeten als bijlage bij de aanvraag tot deelneming worden toegevoegd. Ongevraagd verstrekte informatie zal niet worden beoordeeld.4. De kandidaat blijft in het kader van de GDPR-regelgeving zelf verantwoordelijk om de nodige toestemmingen te vragen aan zijn klanten of aan andere betrokken derden om de gevraagde persoonsgegevens te mogen gebruiken in het kader van de onderhavige procedure.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
zie bijgevoegde selectieleidraad

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-08

Vergelijkbare advertenties van BDA