Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Ronnie Bernaards
Tel: +32 25638549
E-mail: ronnie.bernaards@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=340424
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering van industriële gereedschappen Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4013-F06_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42600000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers
voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de
magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet
catalogus geplaatst.
Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB.
De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch
gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort,
moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Gereedschappen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Deze aankondiging van opdracht betreft in een eerste fase een oproep tot kandidaatstelling. De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier met alle benodigde informatie, zoals beschreven in paragraaf III.2) "Deelnemingsvoorwaarden" van onderhavige aankondiging van opdracht. In een tweede fase, na de evaluatie van de aanvragen tot deelneming, zal aan de geselecteerde bedrijven het bestek worden overgemaakt opdat zij hun offerte zouden kunnen indienen. De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet catalogus geplaatst. Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB. De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort, moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden. Het aangeboden gamma moet onder andere volgende klassen gedeeltelijk of volledig bedekken: 1. Gereedschappen; hand en elektrische gereedschappen. 2. Transmissies; riemen etc. 3. Gecertifieerde hijsgereedschappen; takels, hijsbanden. 4. Snijgereedschappen; beitels, boren. 5. Veiligheid; brandvertragende kasten, pictogrammen. 6. Meetapparatuur. 7. Lasmaterialen. 8. Abrasieven. 9. Ladders. 10. Magazijnuitrusting. Daarnaast moet voor de goederen in het gamma een degelijke technische support kunnen gegeven worden en moet voor deze ondersteuning een expert voorzien worden die telefonisch bereikbaar is en regelmatig de werkplaatsen van de MIVB bezoekt. Voor een aanzienlijk deel van de aangeboden goederen zal een dienst na verkoop voorzien worden.
Lot 2II.2.1. Benaming
Transmissies II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Deze aankondiging van opdracht betreft in een eerste fase een oproep tot kandidaatstelling. De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier met alle benodigde informatie, zoals beschreven in paragraaf III.2) "Deelnemingsvoorwaarden" van onderhavige aankondiging van opdracht. In een tweede fase, na de evaluatie van de aanvragen tot deelneming, zal aan de geselecteerde bedrijven het bestek worden overgemaakt opdat zij hun offerte zouden kunnen indienen. De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet catalogus geplaatst. Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB. De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort, moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden. Het aangeboden gamma moet onder andere volgende klassen gedeeltelijk of volledig bedekken: 1. Gereedschappen; hand en elektrische gereedschappen. 2. Transmissies; riemen etc. 3. Gecertifieerde hijsgereedschappen; takels, hijsbanden. 4. Snijgereedschappen; beitels, boren. 5. Veiligheid; brandvertragende kasten, pictogrammen. 6. Meetapparatuur. 7. Lasmaterialen. 8. Abrasieven. 9. Ladders. 10. Magazijnuitrusting. Daarnaast moet voor de goederen in het gamma een degelijke technische support kunnen gegeven worden en moet voor deze ondersteuning een expert voorzien worden die telefonisch bereikbaar is en regelmatig de werkplaatsen van de MIVB bezoekt. Voor een aanzienlijk deel van de aangeboden goederen zal een dienst na verkoop voorzien worden.
Lot 3II.2.1. Benaming
Handling II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Deze aankondiging van opdracht betreft in een eerste fase een oproep tot kandidaatstelling. De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier met alle benodigde informatie, zoals beschreven in paragraaf III.2) "Deelnemingsvoorwaarden" van onderhavige aankondiging van opdracht. In een tweede fase, na de evaluatie van de aanvragen tot deelneming, zal aan de geselecteerde bedrijven het bestek worden overgemaakt opdat zij hun offerte zouden kunnen indienen. De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet catalogus geplaatst. Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB. De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort, moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden. Het aangeboden gamma moet onder andere volgende klassen gedeeltelijk of volledig bedekken: 1. Gereedschappen; hand en elektrische gereedschappen. 2. Transmissies; riemen etc. 3. Gecertifieerde hijsgereedschappen; takels, hijsbanden. 4. Snijgereedschappen; beitels, boren. 5. Veiligheid; brandvertragende kasten, pictogrammen. 6. Meetapparatuur. 7. Lasmaterialen. 8. Abrasieven. 9. Ladders. 10. Magazijnuitrusting. Daarnaast moet voor de goederen in het gamma een degelijke technische support kunnen gegeven worden en moet voor deze ondersteuning een expert voorzien worden die telefonisch bereikbaar is en regelmatig de werkplaatsen van de MIVB bezoekt. Voor een aanzienlijk deel van de aangeboden goederen zal een dienst na verkoop voorzien worden.
Lot 4II.2.1. Benaming
Veiligheid en hygiëne II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Deze aankondiging van opdracht betreft in een eerste fase een oproep tot kandidaatstelling. De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier met alle benodigde informatie, zoals beschreven in paragraaf III.2) "Deelnemingsvoorwaarden" van onderhavige aankondiging van opdracht. In een tweede fase, na de evaluatie van de aanvragen tot deelneming, zal aan de geselecteerde bedrijven het bestek worden overgemaakt opdat zij hun offerte zouden kunnen indienen. De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet catalogus geplaatst. Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB. De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort, moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden. Het aangeboden gamma moet onder andere volgende klassen gedeeltelijk of volledig bedekken: 1. Gereedschappen; hand en elektrische gereedschappen. 2. Transmissies; riemen etc. 3. Gecertifieerde hijsgereedschappen; takels, hijsbanden. 4. Snijgereedschappen; beitels, boren. 5. Veiligheid; brandvertragende kasten, pictogrammen. 6. Meetapparatuur. 7. Lasmaterialen. 8. Abrasieven. 9. Ladders. 10. Magazijnuitrusting. Daarnaast moet voor de goederen in het gamma een degelijke technische support kunnen gegeven worden en moet voor deze ondersteuning een expert voorzien worden die telefonisch bereikbaar is en regelmatig de werkplaatsen van de MIVB bezoekt. Voor een aanzienlijk deel van de aangeboden goederen zal een dienst na verkoop voorzien worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2018/S 103-236219
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Om operationele redenen zal het aantal geselecteerde kandidaten beperkt worden tot maximum 6. De selectie van dekandidaten zal gebeuren op basis van de kwalitatieve selectiecriteria die in onderhavige aankondiging beschreven worden.In geval van overtal zal de selectie van de kandidaten op volgende basis gebeuren:- het aantal opgegeven soortgelijke referenties, vergezeld van een tevredenheidattest van de klant,Elke onderneming (juridische entiteit) mag slechts 1 kandidatuur in dienen, hetzij in eigen naam, hetzij in een tijdelijkevereniging. De tijdelijke verenigingen moeten ten laatste worden aangegeven op het moment van de indiening van hun dossiermet het oog op de selectie van de kandidaten.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-02