Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UVC Brugmann - Ziekenhuisvereniging Brussel en Schaarbeek
Postadres: A. Van Gehuchtenplein 4,BE-1020 Brussel
Contactpersoon: Administratie
Tel: +32 24772241
E-mail: fabienne.bauwens@chu-brugmann.be
Internetadres(sen): www.chu-brugmann.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=339541
I.3. Communicatie
Officiële benaming: CHU Brugmann - Technique
Postadres: 4 place Arthur Van Gehuchten ,BE-1020 Bruxelles
Contactpersoon: CHU Brugmann - Mme Haulotte - Architecte
Tel: +32 477861500
E-mail: arabelle.haulotte@chu-brugmann.be
Internetadres(sen): www.chu-brugmann.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=339541
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Gebouw B - Kroonlijsten en dakopstanden Referentienummer: UVC Brugmann-TXHO-18-040-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Renovatie van de kroonlijsten en dakopstanden van gebouw B van de Horta site
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Brugmann UVC - Horta site4 Artur Van Gehuchten plein1020 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Renovatie van de kroonlijsten en dakopstanden van gebouw B
II.2.7. Looptijd
150 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zicht niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in wet van 17/06/2016 en KB van 18/04/2017.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De aannemer wordt erop gewezen dat de werken verplicht in twee opeenvolgende fasen moeten verlopen en dat de tweede fase pas van start mag gaan nadat de eerste fase volledig voltooid is.
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-05-27 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 24 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Conseil d'Etat / Raad van State
Rue de la Science 33 / Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Etterbeek
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Conseil d'Etat / Raad van State
Rue de la Science 33 / Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Etterbeek
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-04-30