Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Hulpkas voor ziekte- en Invaliditeitsverzekering
Postadres: Troonstraat 30A,BE-1000 Brussel
E-mail: eschurmans@caami-hziv.fgov.be
Internetadres(sen): http://www.hziv.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335479
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Log/2019/schoonmaak Referentienummer: HZIV-Log/2019/schoonmaak-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het betreft de diensten voor de dagelijkse en periodieke schoonmaak van de lokalen en ruiten van de verschillende gebouwen van de HZIV (Hulpkas voor Ziekte- en Invaliditeitsverzekering), alsook de levering van sanitaire benodigdheden en toestellen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-04-11
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Toevoeging Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) en PV informatiesessie van 09 april 2019.