Gemeentebestuur Zaventem

Raamcontract voor het leveren en plaatsen van glas en buitenschrijnwerk voor diverse gebouwen op het grondgebied Zaventem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeentebestuur Zaventem
Postadres: Diegemstraat 37,BE-1930 Zaventem
Contactpersoon: De heer Henk Souffriau
Tel: +32 27178885
Fax: +32 27254685
E-mail: openbare.werken@zaventem.be
Internetadres(sen): www.zaventem.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Dienst Openbare Werken
Postadres: Steenokkerzeelstraat 56,BE-1930 Zaventem
Contactpersoon: De heer Henk Souffriau
Tel: +32 27178885
Fax: +32 27254685
E-mail: openbare.werken@zaventem.be
Internetadres(sen): www.zaventem.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract voor het leveren en plaatsen van glas en buitenschrijnwerk voor diverse gebouwen op het grondgebied Zaventem 
Referentienummer: 2019-1276
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE24
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse gebouwen op het grondgebied van de gemeente Zaventem
II.2.4. Beschrijving
Raamcontract voor het leveren en plaatsen van glas en buitenschrijnwerk voor diverse gebouwen op het grondgebied Zaventem 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Voorwaarden en bepalingen van de verlengingen idem aan de basisopdracht. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. zie bepalingen bijzonder bestek
2. zie beplaingen bijzonder bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van minimum 3 gelijkaardige werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.Technische fiches voorgestelde materialen.2. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar. 3. Technische fiches voorgestelde materialen.

Eventuele minimumeisen:
1. zie bepalingen bijzonder bestek
2. zie bepalingen bijzonder bestek
3. zie bepalingen bijzonder bestek
Vereiste erkenning: D20 (Metalen schrijnwerk), Klasse 1

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie de bepalingen vermeld in het bijzonder bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-05-08 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-09-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-05-08
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Dienst Openbare Werken, vergaderzaal gelijkvloers gebouw rechts, Steenokkerzeelstraat 56 te 1930 Zaventem

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-04-01

Vergelijkbare advertenties van BDA