Lojega

Renovatie van de verwarmingsinstallaties en de productie van sanitair warm water van de gebouwen Florair 1 - 4 en het verwarmings- en het distributienetwerk van het Florair 4



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: LoJeGa
Postadres: Rusatiralaan 6,BE-1083 Ganshoren
Contactpersoon: Pierre Chicot
Tel: +32 24329747
E-mail: p.chicot@lojega.be
Internetadres(sen): http://www.lojega.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=325639


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Renovatie van de verwarmingsinstallaties en de productie van sanitair warm water van de gebouwen Florair 1 - 4 en het verwarmings- en het distributienetwerk van het Florair 4 
Referentienummer: Le Foyer Jettois-2410-2019-01-01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De aanbesteding beoogt de benoeming van een projectauteur die verantwoordelijk is voor het volledige studie en de opvolging van de renovatiewerken aan de verwarmingsinstallatie en het netwerk voor de distributie en verspreiding van warmte in het gebouw Florair 4 en de renovatiewerken aan de verwarmingsinstallatie in gebouwen Florair 1, 2 en 3 te Guillaume de Greeflaan, 1090 Jette, met een duurzame en ecologische visie.
Het budget voor de werken bedraagt ? 1.884.000.
Voor deze opdracht wil de aanbestedende dienst een ingenieur gespecialiseerd in speciale technieken aanstellen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Guillaume de Greeflaan, 1090 JetteGebouwen Florair 1, 2, 3 en 4
II.2.4. Beschrijving
De aanbesteding beoogt de benoeming van een projectauteur die verantwoordelijk is voor het volledige onderzoek en de opvolging van de renovatiewerken aan de verwarmingskelder en het netwerk voor de distributie en verspreiding van warmte in het gebouw Florair 4 en de renovatiewerken aan de verwarmingskelder in gebouwen Florair 1, 2 en 3 te Avenue Guillaume de Greef, 1090 Jette, met een duurzame en ecologische visie.  Het budget voor de werken bedraagt ? 1.884.000. Voor deze opdracht wil de aanbestedende dienst een ingenieur gespecialiseerd in speciale technieken aanstellen. 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Onverminderd de toepassing van artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 mogen de kandidaten zich niet in één van de in de artikelen 67 t/m 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde uitsluitingsgronden bevinden.De kandidaten vullen het UEA-document in (Uniform Europees Aanbestedingsdocument)(http://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0007&from=FR)Door het UEA te ondertekenen verklaart de kandidaat plechtig in het bezit te zijn van de onderstaande documenten en verbindt hij zich ertoe om deze documenten op vraag van de aanbestedende dienst, binnen een termijn van 10 dagen te verstrekken (deze documenten zullen worden gevraagd in het geval dat de kandidaat in aanmerking wordt genomen voor de selectie). Voor het bureau of elk lid van de combinatie van ondernemers:A/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 62 van het koninklijk besluit van 18 april 2017:De kandidaat die geen personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een verklaring op eer waaruit dat feit blijkt.De kandidaat die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen. De kandidaat die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt dat niet hierboven wordt bedoeld, sluit een attest in dat werd uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid en dat bevestigt dat de kandidaat voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Het attest heeft betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen.B/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 63 van het koninklijk besluit van 18 april 2017:De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de deelnemingsaanvragen.Belgische kandidaten moeten een door de FOD Financiën uitgereikt attest voorleggen.C/ De eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in art. 70 van de wet van 17 juni 2016D/ Certificaat dat de afwezigheid van een faillissement aantoont De kandidaat voegt bij zijn verzoek om deelname een certificaat dat wordt verstrekt door de bevoegde autoriteit van het betrokken land dat aantoont dat de kandidaat of inschrijver zich niet in een staat van faillissement, liquidatie, stopzetting van activiteiten, gerechtelijke reorganisatie bevindt, geen faillissement heeft aangevraagd en niet het voorwerp is geweest van een liquidatie of gerechtelijke reorganisatie of zich niet in gelijkaardige situaties bevindt die het gevolg zijn van een vergelijkbare procedure die bestaat in andere nationale regelingen.E/ StrafregisterDe kandidaat voegt bij zijn verzoek om deelname een uittreksel van het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een gerechtelijke of bevoegde administratieve autoriteit van het betrokken land is verstrekt, alsook die van elke fysieke persoon met beslissingsbevoegdheid, zoals gedefinieerd door de statuten, en alle bedrijfsdocumenten.De statuten en bedrijfsdocumenten die alle leden met beslissingsbevoegdheid aanduiden binnen elke juridische entiteit die deel uitmaakt van de groep, moeten worden meegedeeld. Wat de documenten onder punt A/, B/ en E/ betreft, zal de aanbestedende dienst gebruik maken van Télémarc en zullen ze alleen aan de kandidaten worden gevraagd als de documenten niet via deze methode kunnen worden verkregen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De kandidaten moeten sectie IV invullenDoor het UEA te ondertekenen verklaart de kandidaat plechtig:- in het bezit te zijn van de onderstaande documenten en verbindt hij zich ertoe om deze documenten op vraag van de aanbestedende dienst, binnen een termijn van 10 dagen te verstrekken (deze documenten zullen worden gevraagd in het geval dat de kandidaat in aanmerking wordt genomen voor de selectie).De auteur van het project moet aantonen dat hij in staat is om de missie naar behoren uit te voeren door het volgende voor te leggen:- Maximaal drie referenties die globaal genomen aantonen dat hij, binnen vijf jaar na publicatie van deze kennisgeving (de periode van 5 jaar wordt vastgesteld met het oog op de specificaties van de aanbesteding, de aard en de duur van de vereiste prestaties en om een voldoende concurrentieniveau te garanderen), een volledige missie van het onderzoeksbureau heeft uitgevoerd die beantwoordt aan de volgende kenmerken:o is gebaseerd op een project waarvan het bedrag exclusief btw van de opgeleverde werken, binnen 5 jaar na publicatie van dit bestek en met betrekking tot de studie van speciale technieken van het gebouw, gelijk is aan of groter is dan 200.000,00 euro;o een haalbaarheidsstudie hebben uitgevoerd voor de bouw of renovatie van verwarmingsinstallaties onder vergelijkbare omstandigheden als de Florair-site (bijvoorbeeld: bewoond terrein, mogelijkheid tot centralisatie van een ketel die meerdere gebouwen bevoorraadt, integratie van een investering van derden, toepassing van PEB-verwarmingsnormen)De ontvankelijkheid van de referenties is afhankelijk van de presentatie van de volgende informatie en/of documenten:a. een attest van een goede uitvoering, opgesteld in naam van de persoon die hierop een beroep heeft gedaan, ondertekend door de bouwheer, overhandigd na de datum van de voorlopige oplevering van de werken en met vermelding van de datum van de voorlopige oplevering van de werken die moet zijn verleend na [25/03/2014] en voor de datum van ontvangst van de aanvragen.b. een synthetische presentatie van maximaal één A4-pagina met de volgende informatie: De bouwheer; De datum van voorlopige oplevering; De datum van indiening van de studie; Het totaalbedrag van de werken excl. Btw, schatting (ABD) en uiteindelijk (VO); De specificaties van het project;  Een korte verklarende nota over de relevantie van de referentiekeuze;c. een (eventuele) bijlage van maximaal één A4-pagina met verklarende technische schema's.Deze documenten en informatie bepalen de ontvankelijkheid van de aanvraag. De kandidaten moeten alle gevraagde informatie meedelen om toegang te krijgen tot de aanbesteding.


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.1 Inlichtingen over een bepaalde beroepsgroep:
Het verrichten van de dienst is voorbehouden aan een bepaalde beroepsgroep: JA
Verwijzing naar de toepasselijke wettelijke of bestuursrechtelijke bepaling:


III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Niet-openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-04-26 12:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2019-05-23
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Het speciaal bestek en een voor-ingevulde versie van het UAE zijn bijgevoegd aan deze aankondiging van een opdrocht.Er zal een forum worden gehouden over e-procurement. Er wordt aan de inschrijvers gevraagd om hun vragen alleen hier te stellen en hun vragen zullen alleen op deze manier worden beantwoord.Enkel de kandidature via E-tendering zullen in aanmerking genomen worden.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste aanleg van Brussel
Justitiepaleis, Poelaertplein 1, BE-1000 Brussel
Tel: +32 25086111
Fax: +32 25086592
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-25

Vergelijkbare advertenties van BDA