Smals

Schoonmaakdiensten van gebouwen, ruiten, werkstations en uitbating van cafetaria



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Smals
Postadres: Fonsnylaan 20,BE-1060 Brussel
Contactpersoon: C. Stoquart
Tel: +32 27875898
E-mail: tenders@smals.be
Internetadres(sen): http://www.smals.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335241


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaakdiensten van gebouwen, ruiten, werkstations en uitbating van cafetaria 
Referentienummer: Smals-001.013/2019-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90910000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De huidige opdracht betreft de levering van diensten en wordt in 6 percelen opgesplitst:
- perceel 1: schoonmaak van gebouwen in Brussels gewest;
- perceel 2: schoonmaak van gebouw, ruiten en uitbating van cafetaria in Gent;
- perceel 3: schoonmaak van gebouw, ruiten en uitbating van cafetaria in Charleroi;
- perceel 4: schoonmaak van ruiten in Brussels gewest;
- perceel 5: uitbating van cafeteria in Brussels gewest;
- perceel 6: schoonmaak van werkstations in Brussels gewest, Gent en Charleroi
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Schoonmaak van gebouwen in Brussels gewest 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van gebouwen in Brussels gewest 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Schoonmaak van gebouw, ruiten en uitbating van cafetaria in Gent 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaamse gewest
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van gebouw, ruiten en uitbating van cafetaria in Gent 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
schoonmaak van gebouw, ruiten en uitbating van cafetaria in Charleroi 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE3
Voornaamste plaats van uitvoering: Waalse gewest
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van gebouw, ruiten en uitbating van cafetaria in Charleroi 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 4

II.2.1. Benaming
Schoonmaak van ruiten in Brussels gewest 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van ruiten in Brussels gewest 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 5

II.2.1. Benaming
Uitbating van cafeteria in brussels gewest 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Uitbating van cafeteria in brussels gewest 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 6

II.2.1. Benaming
Schoonmaak van werkstations in brussels gewest, Gent en Charleroi 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van werkstations in brussels gewest, Gent en Charleroi 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Specifieke gemiddelde jaaromzet: de inschrijver dient een verklaring te bezorgen betreffende zijn jaaromzet voor de gevraagde leveringen en dit voor de laatste 3 beschikbare boekjaren.Een inschrijver kan zich beroepen op de capaciteiten van andere entiteiten, ongeacht de juridische aardvan de banden die bestaan tussen hemzelf en deze entiteiten. Hij moet in dit geval aan de aanbestedende dienst bewijzen dathij voor de uitvoering van de opdracht over de nodige middelen zal beschikken door de verbintenis voor te leggen waarin dezeentiteiten verklaren dat zij deze middelen ter beschikking zullen stellen aan de leverancier.
Eventuele minimumeisen:
De gemiddelde jaaromzet voor de gevraagde leveringen, berekend voor de laatste drie beschikbare
boekjaren, moet hoger zijn dan:
- Perceel 1: 440.000 ?
- Perceel 2: 100.000 ?
- Perceel 3: 70.000 ?
- Perceel 4: 100.000 ?
- Perceel 5: 160.000 ?
- Perceel 6: 32.000 ?.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver dient minimaal 3 referenties op te geven van de voornaamste analoge leveringen uitgevoerd tijdens de laatstedrie jaar, met vermelding van:o de naam van de betreffende onderneming,o statuut van opdrachtgever: publiek of privé,o de gegevens van een contactpersoon,o de datum,o het bedrag,o beschrijving van het project, rol gespeeld door de inschrijver.Als Smals het noodzakelijk acht contact op te nemen met deze referenties, dan zal zij de inschrijver hier vooraf van op dehoogte brengen.Een inschrijver kan zich beroepen op de capaciteiten van andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van de bandendie bestaan tussen hemzelf en deze entiteiten. Hij moet in dit geval aan de aanbestedende dienst bewijzen dat hij voor deuitvoering van de opdracht over de nodige middelen zal beschikken door de verbintenis voor te leggen waarin deze entiteitenverklaren dat zij deze middelen ter beschikking zullen stellen aan de leverancier.

Eventuele minimumeisen:
De inschrijver dient minimaal 3 referenties op te geven van de voornaamste analoge leveringen uitgevoerd tijdens de laatste
drie jaar.
Het gemiddelde aantal technici tewerkgesteld door de inschrijver die instaan voor de gevraagde leveringen moet op het moment van de indiening van de offerte
hoger of gelijk zijn aan:
- Perceel 1: 25
- Perceel 2: 5
- Perceel 3: 5
- Perceel 4: 5
- Perceel 5: 12
- Perceel 6: 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-05-07 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-05-07
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument - espd-request.ZIP) en het kandidatuursdossier kunnengedownload worden onder de rubriek 'Documenten' in de huidige aankondiging van opdracht op e-Notification (https://enot.publicprocurement.be.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg te Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
Internetadres(sen): http://www.cass.be/premiere-instance/bruxelles

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Smals vzw
Fonsnylaan 20, BE-1060 Brussel
E-mail: tenders@Smals.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-21

Vergelijkbare advertenties van BDA