Go! Scholengroep Fluxus

AANKOOP VAN SCHOOL- REFTERMEUBILAIR



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: GO! scholengroep Fluxus
Postadres: Grote Markt 52,BE-2300 Turnhout
Contactpersoon: De heer Rudy Laermans
Tel: +32 14471066
Fax: +32 14471065
E-mail: rudylaermans@scholengroepfluxus.be
Internetadres(sen): www.scholengroepfluxus.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
AANKOOP VAN SCHOOL- REFTERMEUBILAIR 
Referentienummer: 2019/05
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39160000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: SCHOLEN VAN SCHOLENGROEP FLUXUS
II.2.4. Beschrijving
GO! scholengroep Fluxus is de inrichtende macht van 64 onderwijsinstellingen met in totaal ruim 14.000 leerlingen en 1.463.000 uren cursist volwassenenonderwijs.  We situeren ons in de regio Lier - Mortsel - Edegem - Herentals - Geel - Westerlo - Mol - Turnhout.  Met het Pedagogisch Project van het GO! als uitgangspunt, zet de scholengroep sterk in op de ontwikkeling van de lerenden tot gekwalificeerde, zelfstandige, kritische, creatieve en ondernemende persoonlijkheden.  De scholengroep werkt op alle onderwijsniveaus aan een krachtige ontwikkeling van zelfgestuurd leren en aan een goede ondersteuning van de lerenden, maximaal rekening houdend met hun talenten, welbevinden, mogelijkheden en leerstijlen. Als aanbestedende overheid schrijft Scholengroep Fluxus een overheidsopdracht uit voor het leveren van school- en reftermeubilair. De geraamde omzet is EUR 650.000 (inclusief BTW) De leveringsplaatsen : Scholen en campussen van Scholengroep Fluxus. Een overicht van de adressen en vestigingsplaatsen vindt u in bijlage D 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-09-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2023-08-31
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* In elk stadium van de gunningsprocedure, behalve om dwingende redenen van algemeen belang, wordt uitgesloten de kandidaat of inschrijver van wie is vastgesteld dat hij als werkgever illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11 februari 2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:2. * Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.* Een verklaring betreffende de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie boekjaren. De omzet van schoolmeubilair moet minstens EUR 500.000 per jaar zijn.Indien deze omzet niet gehaald wordt, wordt de offerte niet weerhouden. Aangevuld met een overzicht van de voornaamste gelijkaardige leveringen die de inschrijver de laatste drie jaar heeft verrricht.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:7. * Een beschrijving van de technische uitrusting van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek* Een vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht* Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking* Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen* Een vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht* Inschrijver voegt bij zijn offerte van ieder voorgesteld artikel een bestandsmap met documentatie en een productfiche.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-04-26 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-07-25
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-04-26
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Bureau van de ontwerper

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-21

Vergelijkbare advertenties van BDA