Agb - Stadsontwikkeling Bilzen

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst huren theatertechnische materialen en ondersteuning voor AGB, Stad en OCMW Bilzen op afroep - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AGB - stadsontwikkeling Bilzen
Postadres: Deken Paquayplein 1,BE-3740 Bilzen
E-mail: tonnie.nijssen@bilzen.be
Internetadres(sen): www.bilzen.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Dienst Cultuur
Postadres: Eikenlaan 29,BE-3740 Bilzen
Contactpersoon: De heer Marijn Dubois
Tel: +32 89519353
E-mail: marijn.dubois@bilzen.be
Internetadres(sen): www.bilzen.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst huren theatertechnische materialen en ondersteuning voor AGB, Stad en OCMW Bilzen op afroep - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 110/19
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 92370000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst huren theatertechnische materialen en ondersteuning voor AGB, Stad en OCMW Bilzen op afroep 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* In toepassing van artikel 62 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst (maximaal 10 bladzijden) van de voornaamste gelijkaardige opdrachten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar (2016, 2017 en 2018), slaande op het geheel en/of op delen voorzien in deze opdracht.In de lijst dienen achtereenvolgens vermeld te worden :het jaartal van de uitvoering, de titel, het bedrag, de opdrachtgever, een bondige beschrijving van de inhoud van de opdracht en attest van goede uitvoering.2. De opgave van de al dan niet tot de onderneming van de ondernemer behorende technici of technische organen,.

Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst (maximaal 10 bladzijden) van de voornaamste gelijkaardige opdrachten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar (2016, 2017 en 2018), slaande op het geheel en/of op delen voorzien in deze opdracht.
In de lijst dienen achtereenvolgens vermeld te worden :
het jaartal van de uitvoering, de titel, het bedrag, de opdrachtgever, een bondige beschrijving van de inhoud van de opdracht en attest van goede uitvoering.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-04-15 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-08-13


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-19

Vergelijkbare advertenties van BDA