Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Woningfonds van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest CVBA
Postadres: Zomerstraat 73,BE-1050 Elsene
Contactpersoon: Jean-Philippe Hologne
Tel: +32 25043168
E-mail: juri@wffl.be
Internetadres(sen): www.woningfonds.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335917
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering en plaatsing van inbouwkeukens Referentienummer: fonds.brussels-2018035PP-SPI-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45421151
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht heeft betrekking op de levering en plaatsing van inbouwkeukens. Deze keukens worden als optie aangeboden aan de kopers van de woningen die worden gebouwd door het Woningfonds.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Onderhavige opdracht heeft betrekking op de levering en plaatsing van inbouwkeukens. Deze keukens worden als optie aangeboden aan de kopers van de woningen die worden gebouwd door het Woningfonds. De keukenmeubelen, het sanitair en de elektrische huishoudtoestellen worden specifiek voor elk appartement bekeken op basis van de planindeling van de keuken zoals wordt weergegeven op het verkoopplan voor de toekomstige kopers. Op basis van dit plan is er voor elke appartement een specifiek budget voorzien dat aan de kopers zal worden voorgelegd. Het doel van de raamovereenkomst is om de kopers van het Woningfonds verschillende afwerkingen van keukens tegen dezelfde prijzen te kunnen aanbieden alsook de mogelijkheid om de keuken uit te rusten met elektrische huishoudtoestellen.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-04-23 23:59
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-04-24
Plaatselijke tijd: 10:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Brussel
quatre brasstraat 4 , BE-1000 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
- vordering tot schorsing : 15 dagen, vanaf de bekendmaking, dekennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, al naargelang;- verhaal tot vernietiging : 60 dagen, vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, alnaargelang.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-15