Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: visit.brussels
Postadres: 2-4 Koningsstraat,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Gaetan Parmentier
Tel: +32 25495773
E-mail: g.parmentier@visit.brussels
Internetadres(sen): https://visit.brussels/fr https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335590
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
HET SCHOONMAKEN EN ONTSMETTEN VAN DE GEBOUWEN EN KANTOREN DIE DOOR VISIT.BRUSSELS WORDEN GEBRUIKT IN HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST Referentienummer: visit.brussels-2019-VB-ADM-NETTOYAGE-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht is een opdracht voor aanneming van diensten betreffende:
- het schoonmaken en ontsmetten van openbare, private en gemeenschappelijke zones in het gebouw gelegen
in de Koningsstraat 2, 4 - Koningsplein 10, 11 in 1000 Brussel;
- het schoonmaken en ontsmetten van het onthaal- en informatiebureau van de Grote Markt.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
a. BasisopdrachtDe opdracht omvat:- de verwijdering van het afval- de bestrijding van ongedierte voor het BIP-gebouw- de levering van sanitaire verbruiksgoederen voor het BIP-gebouw:o detail van de toestellen moet opgelijst worden tijdens het bezoek (hieronder, ter informatie, een tabel met eenraming van de te verstrekken toestellen),o prijs te integreren in de globale prijs van de basisopdracht op basis van 160 werknemers + hetbezoekersaantal van het Meeting Center,o de inschrijver legt een basisvolume vast en voegt eenheidsprijzen toe voor bijkomende bestellingen.b) Gerichte prestaties in het kader van evenementen en bijzondere gebeurtenissenDoor zijn functie kan het gebouw BIP (dat is gelegen in de Koningsstraat 2-4) onderdak bieden aanevenementen die bijkomende gerichte interventies bij de basisopdracht vereisten.De kandidaat-inschrijver verduidelijkt in zijn offerte:het uurtarief voor de gerichte schoonmaak in verband met evenementen tijdens de week tussen 6.00 en 20.00uur (vermoedelijke hoeveelheid: 200 uur/jaar),het uurtarief voor de gerichte schoonmaak in verband met evenementen tijdens het weekend, feestdagen en 'snachts tussen 20.00 en 6.00 uur (vermoedelijke hoeveelheid: 180 uur/jaar).De vermoedelijke hoeveelheden verbinden de aanbestedende overheid niet. Ze vormen noch eengegarandeerd minimum, noch een te presteren maximum.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Het kan worden verlengd onder dezelfde voorwaarden gedurende drie perioden van een jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-04-15 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-04-15
Plaatselijke tijd: 12:30
Adres: 2-4 koninklijke straat, 1000 Brussel, Purchase Dpt (2de verdieping)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtban van eerste aanleg Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
Tel: +32 25086111
Fax: +32 25086277
Internetadres(sen): http://www.cass.be/premiere-instance/bruxelles
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-13