Az Damiaan

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor de aankoop van een hemocultuurtoestel en bijbehorende verbruiksgoederen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AZ Damiaan
Postadres: Gouwelozestraat 100,BE-8400 Oostende
Contactpersoon: Mevrouw Barbara Siffer
Tel: +32 59414550
Fax: +32 59414020
E-mail: bsiffer@azdamiaan.be
Internetadres(sen): www.azdamiaan.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor de aankoop van een hemocultuurtoestel en bijbehorende verbruiksgoederen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: AZD_AK_57
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 33696500
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE255
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Damiaan, Gouwelozestraat 100 te 8400 Oostende
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor de aankoop (leveren, plaatsen en in dienst stellen) van een hemocultuurtoestel voor het labo microbiologie met automatische lading en ontlading en bijbehorende verbruiksgoederen 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver heeft een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs dient aan de offerte worden toegevoegd.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bewijs van erkenning van het FAGG als distributeur voor medische hulpmiddelen of gelijkwaardig.2. Een lijst van de voornaamste Belgische ziekenhuizen waar een gelijkaardige toestel en bij voorkeur een toestel van hetzelfde type als in de opdracht werden geïnstalleerd.

Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs en het FAGG erkenningsnummer of gelijkwaardig dient met de offerte meegestuurd te worden.
2. De inschrijver geeft minimaal 3 referenties (naam ziekenhuis, naam contactpersoon, functie en telefoonnummer alsook type toestel).


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-04-26 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-08-24


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Kazernevest 3, BE-8000 Brugge

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-15

Vergelijkbare advertenties van BDA