Igemo

Opdracht voor het ontwerpen, leveren, plaatsen en onderhouden van bewegwijzering voor bedrijventerreinen - GUBES1800012



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: IGEMO
Postadres: Schoutetstraat 2,BE-2800 Mechelen
Contactpersoon: Jasmine Cryns
Tel: +32 15294751
E-mail: jasmine.cryns@igemo.be
Internetadres(sen): www.igemo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=332083


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Opdracht voor het ontwerpen, leveren, plaatsen en onderhouden van bewegwijzering voor bedrijventerreinen - GUBES1800012 
Referentienummer: Igemo-IGEMO-GUBES1800012-F2-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233293
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
IGEMO wilt haar bedrijventerreinen voorzien van een duidelijke signalisatie. Het bewegwijzeringsysteem is opgebouwd uit de volgende elementen: (1) een inkomzuil aan de toegang(en) van het bedrijventerrein, (2) huisnummerborden per bedrijf en (3) pijlborden voor interne bewegwijzering, gebaseerd op een zoneringplan.
Onderhavig bestek moet leiden tot zowel de verdere uitwerking van een duidelijk bewegwijzeringsconcept, als de correcte uitvoering voor de plaatsing. De inschrijver zal gedurende 4 jaar ook instaan voor het onderhoud en beheer van het volledige bewegwijzeringsysteem.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-06


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-03-08
Plaatselijke tijd: 09:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-03-15
Plaatselijke tijd: 09:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Op 27/02/2019 werd een Erratum gepubliceerd. Het volledige e-Procurement platform (inclusief demo-omgeving) was echter offline van donderdagochtend 28 februari 2019 (6u) tot maandagochtend 4 maart 2019 (6u). Bijgevolg stellen we de datum voor indiening van inschrijvingen uit tot vrijdag 15/03/2019.

Vergelijkbare advertenties van BDA