Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit
Postadres: Vooruitgangstraat 80/1,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: Directie Beheer en Onderhoud van de Wegen
Tel: +32 2041967
E-mail: vlerate@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels/fr https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=329583
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Plaatsing en levering van uitrustingen voor de fysieke afsluiting van de tunnelinritten, plaatsing en levering van dynamische presignalisatie-uitrustingen, voorzieningen voor het detecteren en tegenho Referentienummer: DAA-BMB/DGE-DOB/2016.0985-F02_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233292
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht is een raamovereenkomst die met één enkele ondernemer wordt gesloten overeenkomstig de bepalingen van artikel 43 van de wet van 17 juni 2016.
De opdracht wordt gegund via een openbare procedure, overeenkomstig artikelen 2, 22 en 36, § 1 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten.
Onderhavige opdracht heeft als voorwerp de handelingen voor de uitvoering van uitrustingen voor de fysieke afsluiting van de inritten, van dynamische presignalisatie-uitrustingen, van uitrustingen voor het detecteren en tegenhouden van buitenmaatse voertuigen en van videobewakingsuitrustigen van de Reyers-centrum-, Jubelpark-, Montgomery-, Troon- en Vleurgattunnels die verbindingen in de Brusselse agglomeratie verzorgen.
Deze lijst van tunnels kan nog veranderen (zie herzieningsclausule).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-27
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
verduidelijking van lijnen 132 tot 137 van de inventaris.