Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: OCMW Brussel
Postadres: Hoogstraat 298a,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw France Michel
Tel: +32 25636523
Fax: +32 25636509
E-mail: France.Michel@ocmwbxl.brussels
Internetadres(sen): http://www.cpasbru.irisnet.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Duurzaam wijkcontract Jonction. Bouwen van 2 co-kinderopvang ruimten, van gezamenlijke solidaire woningen en van een parking op de percelen gelegen Ons-Heerstraat 1-7 te 1000 Brussel. Referentienummer: PA/19/002/I/FPU/S//1268 - CSC 02/19
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Percelen gelegen Ons-Heerstraat 1-7 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor werken, algemene aanneming voor de bouw van 2 co-kinderopvang ruimten, van gezamenlijke solidaire woningen en van een parking op de percelen gelegen Ons-Heerstraat 1-7 te 1000 Brussel.De opdracht omvat met name: (1) Alle werken beschreven in dit Best. en al zijn bijlagen, evenals alle werken, leveringen,toebehoren, leveringen van energieën en vloeistoffen en alle onderwerpingen of uitvoeringsmiddelen die de Opdr. in staat stellen om een absoluut volledig werk af te leveren dat beantwoordt aan de normale bestemming van het bouwwerk De Opdr. zal zich niet kunnen beroepen op enige leemte en/of weglating met de bedoeling een of ander supplement bovenop de prijs van zijn offerte te vorderen (art.82, al. 1 van KB1). (2) Het onderhoud van de werken en van de technische installaties gedurende de werken en de waarborgtermijn. (3) De algemene bouwplaatsuitrustingen in overeenstemming met de bepalingen van dit Best. en de geldende verordeningen. (4) Het perfecte onderhoud van de bouwplaats en haar omgeving. (5) De vereiste preventie- en veiligheidsmaatregelen voor de werken die deel uitmaken van deze opdracht, de maatregelen met betrekking tot het personeel dat wordt ingezet of de personen die toegang hebben tot de bouwplaats, tot de edeaannemers en de openbare regieën en de maatregelen die als het geval zich voordoet op de bestaande bouwwerken dienen te worden toegepast. (6) Het rechtsgeldig afvoeren van de bouwplaats van aarde, modder, afval, materialen, puin, afbraakmateriaal, enz. afkomstig van deze opdracht, naar een recyclinginstallatie in overeenstemming met het Regeringsbesluit van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 16 maart 1995 betreffende de verplichte recyclage van bepaald bouw- of sloopafval (BS 06/05/1995). (7) De opslag op de door de L.W. aangeduide plaatsen van de eventueel herbruikbare producten afkomstig van de site.
II.2.7. Looptijd
660 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-18 14:29
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-09-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-03-18
Plaatselijke tijd: 14:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Geplande downtime e-Procurement t.g.v. verhuis hostingGedurende deze periode zullen alle applicaties onbereikbaar zijn, zowel voor ondernemingen als voor aanbestedende overheden.Vanaf maandag 4 maart 2019 om 6u zal het volledige platform terug beschikbaar zijn. Om ondernemers voldoende tijd te bieden om elektronische aanvragen tot deelneming of offertes in te dienen, zal het openen van dossiers in e-Tendering echter pas terug mogelijk zijn vanaf dinsdag 5 maart 2019.De verhuis zal voor alle eindgebruikers volledig transparant verlopen. Vanaf maandag 4 maart zal het platform opnieuw bereikbaar zijn via de vertrouwde URL's (https://my.publicprocurement.be). Er zal ook geen enkele impact zijn op dossiers of ingediende offertes.Bij verdere vragen kan je steeds contact opnemen met onze helpdesk.Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor je begrip!Bron: https://www.publicprocurement.be/nl/nieuws/geplande-downtime-e-procurement-tgv-verhuis-hostingPlaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Teneinde de inschrijvers toe te laten om de staat van de bestaande gebouwen te beoordelen en alle uitvoeringsmoeilijkheden in te schatten en alle omstandigheden die zich zouden kunnen voordoen, zullen 2 bezoeken worden georganiseerd, tijdens de publicatieperiode, onder de leiding van de afgevaardigde van de A.O. en de P.A.De voorziene/georganiseerde bezoeken vinden plaats op: - Donderdag 14/02/2019 om 9:30 uur;- Vrijdag 22/02/2019 om 8:00 uur;- Dinsdag 05/03/019 om 14:00 uur.Er wordt afgesproken op het volgende adres: Ons-Heerstraat 1-7 te 1000 Brussel. Het bezoek staat onder de leiding van France MICHEL (tel. nr.: 02/563.65.23)Per bezoek bedraagt het maximum aantal deelnemers 2 personen per aannemer.De aanwezigheid op één van deze geplande bezoeken is verplicht. Elke offerte van de inschrijver die niet heeft deelgenomen aan één van de verplichte bezoeken, wordt absoluut nietig geacht en derhalve automatisch afgewezen Er dient een bezoekcertificaat waarvan een voorbeeld in Bijl. G bij de offerte te worden gevoegd (volledig ingevuld).De deelnemers aan dit bezoek kondigen hun aanwezigheid minstens 2 werkdagen op voorhand aan.Er worden geen inlichtingen verstrekt buiten deze voormelde bezoeken.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
33 Wetenschapsstraat, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-08