Tienen

Raamovereenkomst aanleggen van voetpaden



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Tienen
Postadres: Grote Markt 27,BE-3300 Tienen
Contactpersoon: Debbie Smets
Tel: +32 16805810
E-mail: debbie.smets@tienen.be
Internetadres(sen): www.tienen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=332368


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst aanleggen van voetpaden 
Referentienummer: Tienen-2019/TEC/001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233253
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het eigen patrimonium van de stad Tienen wordt duurzaam beheerd. Om dit te realiseren wordt er onder meer geïnvesteerd in duurzame wegen.
In het kader van deze beleidsdoelstelling wenst de stad Tienen een raamcontract af te sluiten met een opdrachtnemer die verantwoordelijk gesteld zal worden om op afroep voetpaden (her) aan te leggen. Het kan dus zowel gaan om het uitvoeren van herstellingen als om het volledig nieuw aanleggen van voetpaden (bijvoorbeeld in bouwkavels).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied van de stad Tienen
II.2.4. Beschrijving
Het eigen patrimonium van de stad Tienen wordt duurzaam beheerd. Om dit te realiseren wordt er onder meer geïnvesteerd in duurzame wegen.  In het kader van deze beleidsdoelstelling wenst de stad Tienen een raamcontract af te sluiten met een opdrachtnemer die verantwoordelijk gesteld zal worden om op afroep voetpaden (her) aan te leggen. Het kan dus zowel gaan om het uitvoeren van herstellingen als om het volledig nieuw aanleggen van voetpaden (bijvoorbeeld in bouwkavels). 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De overeenkomst wordt afgesloten voor een periode van één jaar en treedt in werking op de datum vermeld bij de sluiting. Behoudens vooropzeg van één der partijen, uiterlijk drie maanden voor de vervaldag, kan de overeenkomst drie keer stilzwijgend verlengd worden voor de periode van één jaar. De opdracht neemt dus in elk geval een einde na een periode van 4 jaar.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-02-27 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-28


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-06

Vergelijkbare advertenties van BDA