Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Tienen
Postadres: Grote Markt 27,BE-3300 Tienen
Contactpersoon: Debbie Smets
Tel: +32 16805810
E-mail: debbie.smets@tienen.be
Internetadres(sen): www.tienen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=332368
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst aanleggen van voetpaden Referentienummer: Tienen-2019/TEC/001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233253
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het eigen patrimonium van de stad Tienen wordt duurzaam beheerd. Om dit te realiseren wordt er onder meer geïnvesteerd in duurzame wegen.
In het kader van deze beleidsdoelstelling wenst de stad Tienen een raamcontract af te sluiten met een opdrachtnemer die verantwoordelijk gesteld zal worden om op afroep voetpaden (her) aan te leggen. Het kan dus zowel gaan om het uitvoeren van herstellingen als om het volledig nieuw aanleggen van voetpaden (bijvoorbeeld in bouwkavels).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied van de stad Tienen
II.2.4. Beschrijving
Het eigen patrimonium van de stad Tienen wordt duurzaam beheerd. Om dit te realiseren wordt er onder meer geïnvesteerd in duurzame wegen. In het kader van deze beleidsdoelstelling wenst de stad Tienen een raamcontract af te sluiten met een opdrachtnemer die verantwoordelijk gesteld zal worden om op afroep voetpaden (her) aan te leggen. Het kan dus zowel gaan om het uitvoeren van herstellingen als om het volledig nieuw aanleggen van voetpaden (bijvoorbeeld in bouwkavels).
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De overeenkomst wordt afgesloten voor een periode van één jaar en treedt in werking op de datum vermeld bij de sluiting. Behoudens vooropzeg van één der partijen, uiterlijk drie maanden voor de vervaldag, kan de overeenkomst drie keer stilzwijgend verlengd worden voor de periode van één jaar. De opdracht neemt dus in elk geval een einde na een periode van 4 jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-02-27 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-28
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-06