Universitair Ziekenhuis Gent

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van vloeren - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres: Corneel Heymanslaan 10 ,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Veronique De Boever
Tel: +32 93321615
Fax: +32 93323853
E-mail: veronique.deboever@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van vloeren - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: VOPMVB/AVE/VDB/D34180333
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45432100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het betreft het uitvoeren en herstellen van allerlei bevloeringswerken in verschillende gebouwen op de campus van het UZ Gent. Hoofdzakelijk gaat het over herstellingswerken en/of onderhoudswerken van bevloering allerlei. Mogelijks gaat het ook over het vernieuwen van grotere gehelen en plaatsen van nieuwe delen, maar dit is eerder uitzonderlijk. Hiervoor wordt er een afzonderlijke opstartkost gerekend.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Uitvoeren/herstellen van soepele vloeren 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus UZ Gent, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Uitvoeren/herstellen van bedrijfsvloeren 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus UZ Gent, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Uitvoeren/herstellen van harde vloeren 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus UZ Gent, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes. * De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:- niet in staat van faillissement verkeert;- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Perceel 1: gemiddelde jaaromzet van EUR 61.500,00 over de laatste 3 boekjaren.
Perceel 2: gemiddelde jaaromzet van EUR 45.500,00 over de laatste 3 boekjaren.
Perceel 3: gemiddelde jaaromzet van EUR 53.000,00 over de laatste 3 boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Lijst van de werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering vanwege de opdrachtgever en de ontwerper voor de belangrijkste werken. Deze getuigschriften bevatten het bedrag, de uitvoeringstermijn, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de werken en geven duidelijk weer of deze uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 2 referenties van een gelijkaardige opdracht, inclusief contactgegevens (naam + telefoon/mailadres), waarvan minstens 1 in een ziekenhuis.
Vereiste erkenning: Perceel 1: D25 (Muur- en vloerbekledingen met uitzondering van marmer-, parket- en tegelwerk), Klasse 1
Perceel 2: D29 (Vloerdeklagen en bekleding van industriële vloeren), Klasse 1
Perceel 3: D10 (Tegelwerk), Klasse 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-02-27 08:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-08-26


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-06

Vergelijkbare advertenties van BDA