Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit
Postadres: Vooruitgangstraat 80/1,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: Directie Beheer en Onderhoud van de Wegen
Tel: +32 22041967
Fax: +32 22041503
E-mail: vlerate@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=331063
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht via bestellingen voor uitvoering van wegmarkeringen op de wegen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest Referentienummer: DAA-BMB-DGE-DBO-E18.015-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233221
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft de uitvoering van de wegmarkeringen op de wegen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest :
Dat bestaat uit :
- het opfrissen van de bestaande markering
- plaatselijke en gerichte aanpassingen van de markering
- de uitvoering van markeringen op nieuwe wegdek
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Gewest
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft de uitvoering van de wegmarkeringen op de wegen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest : Dat bestaat uit : - het opfrissen van de bestaande markering - plaatselijke en gerichte aanpassingen van de markering - de uitvoering van markeringen op nieuwe wegdek Deze aanneming omvat voornamelijk: - De organisatiemaatregelen nodig voor het verkeer gedurende de werken. - De markeringswerken van allerlei verftypes, met inbegrip van de voorafgaandelijke operaties zoals borstelen, grondig reinigen van ondergrond, traceren volgens de regels van de kunst en het herstellen en/of bijzondere behandeling van het wegdek. - Het aanbrengen van voorgevormde markeringen - Het aanbrengen van gekleurde markeringen (voornamelijk voor de fietspaden) - Alle bijkomende en samenhangende werken en leveringen voor de goede uitvoering van de werken. - Proeven voor nazicht en oplevering. - Het onderhoud van de constructies der aanneming tijdens de waarborgperiode. - Alle nodige prestaties om te voldoen aan de contractuele verplichtingen tijdens de waarborgperiode. - Het opmaken van de as-built-plannen - Alle andere prestaties die niet uitdrukkelijk beschreven worden in de bestek of de bijlagen ervan maar die nodig zijn voor een perfecte afwerking en voor het functioneren van de constructies, met inachtnemingvan de regels van goed vankmanschap, de regelgeving en de toepasselijke documenten. De aanbestedende overheid houdt zich het recht voor een tweede markeringsbeurt te bestellen voor de zebrapaden en de stoplijnen op de hoofdassen (in het geheel of gedeeltelijk). Deze werken dienen uitgevoerd te worden tussen 15 oktober en 15 november. Twee posten zijn daarvoor in de meetstaat voorzien. De opdrachtnemer verklaart zich akkoord alle middelen aan te wenden om deze extra bestelling uit te voeren, indien het weer het toelaat.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
3X1jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Cfr. Bestek p. 20-22.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-07 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-03-07
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: E-tendering
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Elk beroep tot schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid ofnietigverklaring van een gunningsbeslissing (of opzegging) moet bij de Raad van State worden ingesteld:Binnen 15 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid;Binnen 60 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot nietigverklaring.Voor meer details over de beroepsprocedure: zie de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en derechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-01-24