Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: INFRABEL - Directie Asset Management, Area South-West
Postadres: Quai de la gare du sud 1,BE-6000 Charleroi
Contactpersoon: TUC RAIL N.V., via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internetadres(sen): www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=328171
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
TR722A01 Station van Fleurus- renovatie van perrons, spoorwerken en aanleg van kunstwerken. Referentienummer: I-AM (TR)-TR722A01-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45234110
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat de inrichting van het station van Fleurus tussen KP 52.400 en KP 53.000,de aanleg van de perrons en de sporen. Deze inrichting omvat : verhoging van het perron 2 met een lengte van 255 m, verplaatsing van het spoor L140-B , bouw van een nieuw perron 3 met een lengte van 255 m, verplaatsing van het spoor L140-III, installatie van een draineersysteem voor de beddingen van de sporen L140-B,L140-III,uitvoering van bijkomende aanpassingswerken voor de vlotte afwerking van de verplaatsing van de 2 sporen (bovenleidingen schiften, bovenleidingsstructuren aanpassen, bedding van het spoor L140-III verbeteren, voedings- en seingevingskabels verplaatsen en trekken.), aanleg van de dolomietfundering van perron 1 met een lengte van 255 m, creatie van een tijdelijke reglementaire toestand met de bestaande aan te passen uitrustingen en aanleg van de nieuwe verlichting van de 3 perrons, afbraak van de bijsporen L140-6 en L140-8 en de aansluitingen op spoor L140-III.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-01-22
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Toevoeging van verbeterbericht 1.