Gfb - Ibz

Het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: FOD IBZ - SD P&O
Postadres: Leuvenseweg 1,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Pascale Ros
Tel: +32 475803040
E-mail: pascale.ros@ibz.fgov.be
Internetadres(sen): http://www.ibz.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=329048


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning 
Referentienummer: AI - LOG-I/PNO/GFB/Time & Planning-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48450000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning.
Deze opdracht omvat één enkel perceel en bestaat uit 3 posten :
- Post 1 : Beheer van de afwezigheden (voor een geschat aantal van 5500 medewerkers)
- Post 2 : Beheer van de aanwezigheden (voor een geschat aantal van 2500 medewerkers)
- Post 3 : Beheer van de planning (voor een geschat aantal van 1500 medewerkers)
Het onderhoudscontract voor elk van deze posten zal bestaan uit een supportcontract 5d/7 8u tot 18u voor correctief onderhoud waarvoor de inschrijver in zijn offerte een voorstel van SLA doet.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning.  Deze opdracht omvat één enkel perceel en bestaat uit 3 posten : - Post 1 : Beheer van de afwezigheden (voor een geschat aantal van 5500 medewerkers) - Post 2 : Beheer van de aanwezigheden (voor een geschat aantal van 2500 medewerkers) - Post 3 : Beheer van de planning (voor een geschat aantal van 1500 medewerkers) Het onderhoudscontract voor elk van deze posten zal bestaan uit een supportcontract 5d/7 8u tot 18u voor correctief onderhoud waarvoor de inschrijver in zijn offerte een voorstel van SLA doet. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
stilzwijgend met viermaal één jaar 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-02-25 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-02-25
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: zie bestekInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
zie bestek


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-21

Vergelijkbare advertenties van BDA