Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Regie der Gebouwen - Regio Brussel
Postadres: Gulden Vlieslaan, 87 - bus 2,BE-1060 BRUSSEL
Contactpersoon: Sarra BLAIECH
Tel: +32 495707851
E-mail: sarra.blaiech@buildingsagency.be
Internetadres(sen): http://www.buildingsagency.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=328439
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Koninklijke Bibliotheek van België
Postadres: KUNSTBERG,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Guido Verreyken
Tel: +34 477669135
E-mail: guido.verreycken@kbr.be
Internetadres(sen): http://www.buildingsagency.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=328439
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Brussel - Koninklijke Bibliotheek van België -De architecturale inrichting van de Nassaukapel, het Paleis van Karel van Lotharingen en de aanpalende lokalen in de Koninklijke Bibliotheek van België Referentienummer: BRU-2018-220040-361A-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44411000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Brussel - Koninklijke Bibliotheek van België -De architecturale inrichting van de Nassaukapel, het Paleis van Karel van Lotharingen en de aanpalende lokalen in de Koninklijke Bibliotheek van België
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
De architecturale inrichting van de Nassaukapel, het Paleis van Karel van Lotharingen en de aanpalende lokalen in de Koninklijke Bibliotheek van België
II.2.7. Looptijd
269 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: D5
+ Referenties (zie artikel 21 van administratieve bepalingen)
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De werken voor de inkomhal en de scenografie Bruegel moeten volledig beëindigd zijn ten laatste op 27/09/2019. De werken voor de scenografie Librije moeten volledig beëindigd zijn ten laatste op 24/04/2020.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-21 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-21
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een bezoek ter plaatse is vereist". De Inschrijvers moeten verplicht de plaatsen bezoeken waar de werken uitgevoerd moeten worden.Het plaatsbezoek dient vooraf gemeld te worden via mail naar BLAIECH Sarramail : sarra.blaiech@buildingsagency.beofGuido Verreyckenmail: guido.verreycken@kbr.be Deze mail bevat naam, voornaam, geboortedatum en geboorteplaats van de bezoekerDe inschrijvers moeten zich aanbieden : KBR - Hoofdingang - Kunstberg - 1000 Brussel. - Woensdag 09 januari 2019 om 10uur stipt. Na het bezoek zal aan de Inschrijver een attest gegeven worden. Dit attest moet verplicht bij de offerte gevoegd worden. De plannen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken.U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres : doc.bru@buildingsagency.be . Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de plannen kan downloaden
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 37, BE-1040 Brussel
Tel: +32 2349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 19 van de gecoördineerde wetten van 12 januari 1973 op de Raad van State moet een verzoektot schorsing of opheffing, op straffe van onontvankelijkheid, ingediend worden binnen de 60 dagen volgend op:- voor de niet geselecteerde kandidaten : de betekening van de selectiebeslissing;- voor de inschrijvers van wie de offerte als onregelmatig beschouwd werd : de betekening van de beslissing dat hun offerte onregelmatig verklaard werd;- voor de inschrijvers van wie de offerte niet uitgekozen werd : de betekening van de gunningsbeslissing
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Regie der Gebouwen, Juridische Dienst
Gulden Vlieslaan 87, bus 2, BE-1060 Brussel
Tel: +32 25416973
Fax: +32 25417001
E-mail: servicejuridique@regiedesbatiments.be
Internetadres(sen): http://www.regiedesbatiments.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-17