Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Levering en plaatsing van aanpasbare bedieningstafels voor dispatchers en gelijkaardige beroepen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Carla Gevaert
Tel: +32 25638635
Fax: +32 25153281
E-mail: carla.gevaert@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=326609


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering en plaatsing van aanpasbare bedieningstafels voor dispatchers en gelijkaardige beroepen 
Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4177-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Levering en plaatsing van moduleerbare bedieningstafels, samengesteld uit standaard elementen, die (gemakkelijk) aanpasbaar zijn volgens de specifieke noden van elke opeenvolgende bediener. De betrokken aantallen zijn geschat op een 70tal tafels in het jaar 2019. Naleveringen kunnen gedurende de verdere looptijd van het contract, maar zijn nog niet bekend .De MIVB opteert voor een raamovereenkomst met meerdere leveranciers, waarbij er een hoofdopdrachtnemer is en een secundaire opdrachtnemer, die aangesproken wordt in geval van falen of (tijdelijke) onbeschikbaarheid van de hoofdopdrachtnemer. Deze aankondiging van opdracht betreft in een 1ste fase een oproep tot kandidaatstelling. De kandidatuur dient gesteld door overmaking van een dossier met alle benodigde informatie, zoals beschreven in paragr. III.2 Deelnemingsvoorwaarden. In een 2de fase, na de evaluatie van de kandidaatstellingen, zal aan de geselecteerde bedrijven het bestek worden overgemaakt om offerte te kunnen indienen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-13


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Uniform Europees Aanbestedingsdocument toegevoegd

Vergelijkbare advertenties van BDA