Stad Lokeren

Ruimen van baangrachten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Lokeren
Postadres: Groentemarkt 1,BE-9160 Lokeren
Contactpersoon: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017
Fax: +32 93423019
E-mail: cad@lokeren.be
Internetadres(sen): www.lokeren.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Stad Lokeren
Postadres: Groentemarkt 1,BE-9160 Lokeren
Contactpersoon: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017
Fax: +32 93423019
E-mail: cad@lokeren.be
Internetadres(sen): www.lokeren.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Ruimen van baangrachten 
Referentienummer: 19/eu01
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90513600
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Lokeren
II.2.4. Beschrijving
Lokeren heeft ongeveer 200km baangrachten die door de stad moeten onderhouden worden. Het gaat om grachten gelegen langs de openbare weg en langs de ruilverkavelingswegen. De volgorde van ruiming van de grachten zal door de technische dienst bepaald worden. Het is het doel om een periodiek onderhoud van de baangrachten te bekomen. De uitvoeringstermijn loopt vanaf sluiting van het contract tot 31 december 2019. De opdracht kan 3 keer verlengd worden met 1 jaar (2020, 2021 en 2022), mits gunstige evaluatie door het bestuur. 
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2019-12-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria: Een VCA- certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) en/of attest leidinggevenden ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers (zie bijlage E van het bestek); Het bijvoegen van een referentielijst van opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 5 jaar.  De inschrijver moet over de technische uitrusting beschikken om de opdracht behoorlijk te kunnen realiseren. Bij zijn offerte voegt hij een beschrijving van de technische uitrusting waarover hij beschikt die bij de uitvoering van de opdracht zal worden gebruikt; Bewijs van aansluiting bij een door OVAM erkende bodembeheersorganisatie.* Erkenning in ondercategorie B1 - Klasse 3 en/of categorie C - Klasse 4.

Eventuele minimumeisen:
Uit deze lijst moeten minimum 3 gelijkaardige (zowel naar aard als naar bedrag) referenties blijken.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-15 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-15
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Bureau Centrale Aankoopdienst - Stadhuis Lokeren (2de verdieping), Groentemarkt 1 te 9160 Lokeren

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State-Griffie
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-13

Vergelijkbare advertenties van BDA