Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Intercommunale voor Teraardebestelling C.V.B.A.
Postadres: Eversestraat 4,BE-1140 Brussel
Contactpersoon: Atelier D'Architecture ADV
Tel: +32 27719795
E-mail: atelieradv@gmail.com
Internetadres(sen): http://www.intercommunaleinhumation.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327026
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Bouw van een energiezuinige gebouw met houten frame. Referentienummer: ADV-IDI934-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45211350
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van deze aanneming is om alle werken uit te voeren met betrekking tot de constructie, op het terrein van De Intercommunale voor Teraardebestelling, van een gebouw dat bestaat uit een technisch-administratief gedeelte en een ceremoniezaal.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
RUWBOUW, AFWERKINGEN, SCHRIJNWERK EN TECHNIEKEN II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: zie bijzonder bestek
II.2.4. Beschrijving
zie bijzonder bestek
II.2.7. Looptijd
230 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
OMGEVING II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: zie bijzonder bestek
II.2.4. Beschrijving
zie bijzonder bestek
II.2.7. Looptijd
30 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bijzonder bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bijzonder bestek
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-02-07 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-08-26
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
zie bijzonder bestek
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staat
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
zie bijzonder bestek, BE Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
zie bijzonder bestek, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-12