Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Federale Pensioendienst
Postadres: Zuidertoren,BE-1060 Brussel
Contactpersoon: Marc Leunens
Tel: +32 25292212
E-mail: marc.leunens@sfpd.fgov.be
Internetadres(sen): www.sfpd.fgov.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327316
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie van burelen en vergaderruimtes op de 36ste verdieping van de Zuidertoren. Voor de verplichte bezoek zie VI.3 Referentienummer: SFPD-S300/2018/19-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Renovatie van burelen en vergaderruimtes op de 36ste verdieping van de Zuidertoren
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: ZuidertorenEuropaEsplanade 11060 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Renovatie van burelen en vergaderruimtes op de 36ste verdieping van de Zuidertoren
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt zoals bedoeld in artikel 39 van het KB van 18.04.2017 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
? Jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen;? Een verklaring betreffende de totale gerealiseerde omzet en de omzet van de gelijkaardige bedrijfsactiviteit die het voorwerp uitmaken van deze opdracht
Eventuele minimumeisen:
een jaarlijks specifiek omzetcijfer van minstens ? 1.000.000 voor wat de renovatie van kantoorruimtes betreft.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
? Een lijst van de belangrijkste werken die in de afgelopen drie jaar zijn uitgevoerd, vergezeld van attesten van goede uitvoering voor de belangrijkste ervan.Het budget, de duur van de werken en de naam van de publieke of privé-onderneming moeten vermeld worden.? Een korte beschrijving (maximum één A4-pagina per geval) van drie gelijkaardige realisaties nl. renovaties van kantoorruimtes. ? Een beknopte beschrijving van de maatregelen inzake milieubeheer die de inschrijver zal toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht.? Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting en de omvang van het kaderpersoneel van de inschrijver gedurende de laatste drie jaren.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D
Minstens 3 referenties die door de inschrijver zijn of waren uitgevoerd.
Elke beschrijving moet betrekking hebben op een kantoorruimte van minstens 800 m2.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-14 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-14
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: vergagerzaal op 17de verdieping van de Zuidertoren
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een verplicht bezoek is voorzien op 11/12 op 14u en op 13/12 op 14u
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-03