Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Sibelga
Postadres: Werkuizenkaai 16,BE-1000 Brussels
Contactpersoon: Katie Baes
Tel: +32 22743344
Fax: +32 22743268
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=326635
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Beheer Lan Referentienummer: Sibelga-SIB18DS0202 GESTION / BEHEER LAN-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72500000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Sibelga - Het betreft een meerjarige opdracht voor de diensten met betrekking tot het beheer en het onderhoud van
de verschillende lokale netwerken van de Aanbestedende Overheid (LAN) en de aankoop van de hardware
nodig voor de LAN.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Beheer II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE1
II.2.4. Beschrijving
Perceel 1 : Missie 1: Overgang bij contractbegin en contracteinde. Missie 2: Het beheer en de administratie van de verschillende lokale IT netwerken van de Aanbestedende Overheid : deze missie heeft tot doel het geheel van de taken nodig voor het onderhoud van de verschillende lokale netwerken van de Aanbestedende Overheid in optimale werkingstoestand te houden, het is te zeggen performant, stabiel, veilig en correct gedocumenteerd. Deze missie omvat tevens de configuratie en het beheer van de pannes en het herstellen van het IT materiaal (hardware), de interventies voor incidenten, het beheer van de capaciteit, het beheer van de logs en security evenementen evenals de mogelijkheid tot het hernemen van het beheer (maintenace) van huidig en toekomstig materiaal. Missie 3: Het terbeschikking stellen van de resources voor de projecten volgens het principe van een Raamovereenkomst in cascade met 2 Opdrachtnemers.
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Aankoop Hardware II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE1
II.2.4. Beschrijving
Perceel 2: De aankoop van IT materiaal (hardware) volgens het principe van een Raamovereenkomst met 3 Opdrachtnemers.
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-03 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
De Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-26