Mobiliteit En Openbare Werken, Agentschap Wegen En Verkeer, Afdeling Wegen En Verkeer Antwerpen

Studieopdracht fietstunnel te Lier onder R16 naar Ranst



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Postadres: Lange Kievitstraat 111-113 bus 41,BE-2018 Antwerpen
Tel: +32 32246811
E-mail: lieven.desmidt@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324280 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324280


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Studieopdracht fietstunnel te Lier onder R16 naar Ranst 
Referentienummer: AWV A'pen-X10-R16-10_1M3D8E-18-58-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71222000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de volledige studie van de bouw van de fietstunnel onder de R16, met inbegrip van de toegangshellingen en de doortrekking naar het lokaal wegennet. De werken aan de tunnel en de toegangshellingen zijn ten laste van AWV, de werken van de doortrekking naar het lokaal wegennet zijn ten laste van de stad Lier.
2. Daarenboven wordt ook de opmaak van een voorontwerp met inbegrip van start- en projectnota voor de herinrichting van het kruispunt R16 Ring Lier x N14 Lispersteenweg voorzien.
Noot vooraf: Het dossier ligt op de grens van twee gemeenten. Indien hieronder "GBC" of "Gemeentelijke Begeleidingscommissie" vermeld wordt, wordt bedoeld: "IGBC" of InterGemeentelijke Begeleidingscommissie".
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-20


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-26
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-27
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-26
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-27
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Gelieve het rechtsgeldig bewijs dat de perso(o)n(en) die het offerteformulier. ondertekende(n) op de datum van de indiening van de inschrijvingen gemachtigd is (zijn) om. namens de INSCHRIJVER een bindende offerte in te dienen, conform art. 44 KB Plaatsing,. aan te leveren. - De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering. van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en (indien vereist) het invulformulier. inzake veiligheid dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan dewelke als aparte. documenten dienen geüpload te worden. De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij. [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc,. xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het. overeenkomstig artikel.
Te lezen:
Gelieve het rechtsgeldig bewijs dat de perso(o)n(en) die het offerteformulier. ondertekende(n) op de datum van de indiening van de inschrijvingen gemachtigd is (zijn) om. namens de INSCHRIJVER een bindende offerte in te dienen, conform art. 44 KB Plaatsing,. aan te leveren. - De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering. van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en (indien vereist) het invulformulier. inzake veiligheid dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan dewelke als aparte. documenten dienen geüpload te worden. De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij. [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc,. xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het. overeenkomstig artikel. . Rectificatiebericht nr 1 dd 20/11/2018 :. Er zijn enkele verduidelijkingen toegevoegd aan de bestektekst, er werd een nieuw bestek opgeladen met als naam : 1M3D8E-18-58_Bestek TW1. Deze zijn in het geel aangeduid. Meetstaat wijzigt niet. Het tijdstip van aanbesteding wordt uitgesteld naar 27/11/2018 om 10u.

Vergelijkbare advertenties van BDA