Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: ODISEE VZW
Postadres: Warmoesberg 26,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Marina De Brabanter
Tel: +32 26098892
E-mail: marina.debrabanter@odisee.be
Internetadres(sen): www.odisee.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: A2D architecture 2 design cvba
Postadres: Paardenmarkstraat 11,BE-3080 Tervuren
Contactpersoon: De heer Stefan De Lausnay
Tel: +32 27661240
Fax: +32 27672460
E-mail: stefan.de.lausnay@a2d.be
Internetadres(sen): http://www.a2d.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Inrichting en renovatie van 2-6 Erasmus gebouw Brussel Referentienummer: 2018/16 - ID180
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus Brussel - Erasmus, Stormstraat 1 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Het uit te voeren project betreft de renovatie/inrichting van het Erasmusgebouw verdieping +2,+3,+4,+5,+6, gelegen te 1000 Brussel, Stormstraat 1 en dit alles conform de documenten van de aanneming.
II.2.7. Looptijd
90 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimumeisen: minimumjaaromzet laatste 3 jaar: 600.000 EUR/jaar.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Een lijst van gelijkaardige werken die de afgelopen 3 jaar werden verricht. Deze lijst vermeldt de klant, het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. * Kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en klasse.* De lijst van de onderaannemers waarop beroep wordt gedaan voor de uitvoering van de opdracht, met bewijs van erkenning in de vereiste categorieën en klassen. De aannemer zal slechts beroep kunnen doen op een niet vermelde onderaannemer na schriftelijk en voorafgaand akkoord van het bestuur.* Het ingevulde veiligheids-, gezondheids- en milieucharter uit het veiligheids- en gezondheidsplan, opgemaakt door de veiligheidscoördinator "ontwerp" (= specifieke risico-analyse voor de werken die de inschrijver zal uitvoeren).* Een afzonderlijke prijsopgave voor de voorziene veiligheids- en preventiemaatregelen (overeenkomstig KB van 25 januari 2001 art 30). Indien deze prijsopgave ontbreekt kan de offerte als substantieel onregelmatig beschouwd worden.
Eventuele minimumeisen:
1. 3 attesten van goede uitvoering van gelijkaardige werken uitgevoerd in de afgelopen 3 jaar.
De inschrijver machtigt de opdrachtgever om contact op te nemen met hun klanten.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
De opdracht is zeer verscheiden in werken en geschiedt op korte termijn, hierdoor is de complexiteit hoog.
De opdrachtnemer wordt verondersteld de werken te leiden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-18 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-04-17
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-12-18
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: ODISEE VZW, Warmoesberg 26 te 1000 BrusselInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 29/11/2018De inschrijver is verplicht een bevestiging van aanwezigheid en een voorstel van uur te mailen naar peter.coosemans@odisee.be vóór 22 november. Het effectieve uur waarop de inschrijver dient aanwezig te zijn, wordt bevestigd door Peter Coosemans.De inschrijver dient zich op 29 november 2018 aan te melden aan het onthaal van Odisee, gebouw T'Serclaes, Warmoesberg 26 - 1000 Brussel.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 BRUSSEL
Tel: +32 25087111
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/rechtbank-van-eerste-aanleg/nederlandstalige-rechtbank-van-eerste-aanleg-brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 BRUSSEL
Tel: +32 25087111
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/rechtbank-van-eerste-aanleg/nederlandstalige-rechtbank-van-eerste-aanleg-brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-09