Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Provincie Antwerpen
Postadres: Koningin Elisabethlei 22,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Eveline Sierens
Tel: +32 473994443
E-mail: eveline.sierens@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen): www.provincieantwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324985
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamcontract voor het leveren van signalisatiematerialen met toebehoren voor bestaande recreatieve routestructuren Referentienummer: Provincie Antwerpen-2018/TPA/169-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34992000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het betreft een raamcontract voor leveren van signalisatiematerialen (borden, palen, bevestigingsmateriaal) met betrekking tot bestaande recreatieve routestructuren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
productie en levering van borden & toebehoren II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: provincie Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
PERCEEL 1: productie en levering van borden & toebehoren Borden Infopanelen Flespalen Steunen en plaatankers Bevestigingsmateriaal (beugels, schroeven, .)
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
productie en levering van houten palen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: provincie Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
productie en levering van houten palen
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-13 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-12-13
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-06