Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel

Raamovereenkomst voor de levering van schuilhuisjes (incl. dynamisch passagiersinformatiesysteem)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Procurement & Logistics Department - Pieter Geyskens
Tel: +32 25155877
Fax: +32 25153281
E-mail: Pieter.Geyskens@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.mivb.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324325


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering van schuilhuisjes (incl. dynamisch passagiersinformatiesysteem) 
Referentienummer: MIVB-507483-F06_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44212321
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie. korte beschrijving punt II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Daar waar tot op heden de schuilhuisjes binnen de 19 gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest geplaatst, beheerd, onderhouden en publicitair geëxploiteerd werden door elk van de gemeenten zelf, wenst de MIVB deze rol als opdrachtgever op zich te nemen. Elke gemeente beslist hier autonoom over. Een aantal gemeenten zijn nog voor meerdere jaren gebonden aan hun huidige contract. De opdracht neemt de vorm aan van een raamovereenkomst, aangezien de bestelling en levering van de schuilhuisjes maar zal kunnen gebeuren telkens als het lopende contract beëindigd is én de gemeente beslist om zelf geen schuilhuisjes meer te plaatsen. De raamovereenkomst wordt afgesloten met één opdrachtnemer. Het gaat om + maximaal 2.000 nieuwe schuilhuisjes, waarvan + 800 vrij vlug na aanvang van de opdracht te plaatsen, en dit volgens 1 model, zoals MIVB liet ontwerpen. De opdrachtnemer dient ervan uit te gaan dat in de meeste schuilhuisjes het dynamisch passagiersinformatiesysteem geïntegreerd moet zijn. De MIVB wenst ook de mogelijkheid te behouden om het beheer en onderhoud van de schuilhuisjes toe te vertrouwen aan de opdrachtnemer in het kader van deze opdracht. Separaat wordt een overheidsopdracht uitgeschreven voor de exploitatie van de publiciteit in de schuilhuisjes (inclusief de levering van de reclamevitrines). In deze opdracht wordt ook het beheer en onderhoud van de schuilhuisjes opgenomen. De MIVB zal lopende de plaatsingsprocedure beslissen in welk van beide opdrachten het beheer en onderhoud van de schuilhuisjes gegund wordt en voor welke duur. De opdracht voor het beheer en onderhoud van de schuilhuisjes kan desgevallend een kortere duur hebben. 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA


AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
A. Om het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) in te vullen :1. In de rubriek "Document" van de aankondiging van een opdracht op e-Notification (https://enot.publicprocurement.be), hetdocument « espd-request.xml » bewaren dat in het ZIP-bestand beschikbaar is.2. Surf naar de website: https://ec.europa.eu/tools/espd3. Kies uw taal4. Selecteer « Ik ben een ondernemer »5. Selecteer « Een UEA importeren »6. Download het document « espd-request.xml » dat in het ZIP-bestand beschikbaar is en onderdat in het ZIP-bestandbeschikbaar is en in stap 1 bewaard werd7. Selecteer uw land / klik op "Volgende"8. Vul de vereiste velden in9. Klik op "Overzicht"10. Downloaden "in de twee formaten"11. Het UEA-bestand opslaan12. Voeg uw UEA-bestand bij uw aanvraag tot deelneming de verzending ervan (elektronisch via het e-tenderingplatform).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013betreffende de motivering, informatie en rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken,leveringen en diensten worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in §2 tot §4bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, naargelang hetgeval.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingeval toepassing vanartikel 18 wordt gemaakt, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-28

Vergelijkbare advertenties van BDA