Universitair Ziekenhuis Gent

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en in dienst stellen van verpleegoproepsystemen (VOS) en medische oproepsystemen (MOS)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres: Corneel Heymanslaan 10 ,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Annelot Vermeire
Tel: +32 93324768
Fax: +32 93324992
E-mail: annelot.vermeire@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en in dienst stellen van verpleegoproepsystemen (VOS) en medische oproepsystemen (MOS) 
Referentienummer: MPMO/LTA/AVE/D34180242
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 32500000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en in dienst stellen van patiëntoproepsystemen, zowel VOS (verpleeg oproep systeem) als MOS (medisch oproep systeem). Het UZ Gent kan op afroep een beroep doen op deze raamovereenkomst wanneer nodig. De systemen zijn zo ontwikkeld dat ze op een eenvoudige en kost efficiënte wijze kunnen mee evolueren met nieuwe mogelijkheden en behoeften.  De systemen hebben een open platform waardoor integratie met bv domotica, camera systemen en andere systemen naadloos kunnen worden gerealiseerd.  De systemen zijn zo ontwikkeld dat ze zich naadloos integreren met zowel de vorige als de toekomstige generatie verpleegoproepsystemen. Hierdoor garanderen deze systemen een continuïteit op zeer lange termijn. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes. * De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:- niet in staat van faillissement verkeert;- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 800.000 euro per boekjaar.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze bestemd waren.2. Beroepskwalificaties en certificaten van de werknemers belast met het onderhoud, de herstellingen en de interventies.3. De kandidaat toont aan dat hij beschikt over een technische interventiedienst.4. De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de kandidaat eventueel in onderaanneming wil geven.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 2 referenties incl. contactgegevens (naam + telefoon/mailadres) waarvan minimum 1 met betrekking tot een verpleegoproepsysteem en minimum 1 met betrekking tot een medisch oproepsysteem.
2. Beroepskwalificaties en certificaten van de werknemers belast met het onderhoud, de herstellingen en de interventies.
3. - Geef de structuur van deze dienst.
- De kandidaat toont aan dat hij in de mogelijkheid is om een technieker on site te hebben binnen de 4u in geval van een interventie.
4. Verklaring van de onderaanneming + ingevuld UEA van onderaanneming
Vereiste erkenning: S (Uitrustingen voor telecommunicatie), Klasse 4


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-29 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-29

Vergelijkbare advertenties van BDA