Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: De Brusselse Keukens - Publiekrechtelijke Vereniging
Postadres: J.J Crocq Laan 21,BE-1020 Brussel
E-mail: alex.vanneste@restobru.be
Internetadres(sen): www.lescuisinesbruxelloises.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: De Brusselse Keukens - Publiekrechtelijke Vereniging
Postadres: J.J Crocq Laan 21,BE-1020 Brussel
Contactpersoon: De heer Alex Vanneste
Tel: +32 22101458
E-mail: alex.vanneste@restobru.be
Internetadres(sen): www.lescuisinesbruxelloises.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
TERBESCHIKKINGSTELLING, INSTALLATIE EN ONDERHOUD VAN KOFFIEAUTOMATEN EN LEVERINGEN VAN AANVERWANTE LEVENSMIDDELEN. Referentienummer: LCB-DBK-2018-026
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15861000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht wordt overwogen in het kader van een raamovereenkomst met één enkele economische operator, alle voorwaarden bepaald. Duur van de opdracht: raamovereenkomst over 5 jaar vanaf de kennisgeving van de gunning aan de opdrachtnemer. In de inventaris worden de vermoedelijke hoeveelheden voor de periode van 5 jaar van de opdracht vermeld. De bestellingen die zijn uitgeschreven vóór de vervaldatum van de opdracht blijven uitvoerbaar. Locaties waar het materieel "koffieautomaten" moeten worden geïnstalleerd: - UVC Brugmann - Site Horta - Plaats A. Van Gehuchten 4 te 1020 Brussel - UVC Brugmann - Site Brien - Schaarbeekse Haardstraat 36 te 1030 Brussel - UVC Brugmann - Site Astrid - Bruynstraat 1 te 1120 Brussel - UVC Sint-Pieter - Site Hallepoort - Hoogstraat 322 te 1000 Brussel - UVC Sint-Pieter - Site C. De Paepe - Cellebroersstraat 13 te 1000 Brussel - Jules Bordet Instituut - Waterloolaan 121 te 1000 Brussel Bijkomende verdelers kunnen op andere sites worden geplaatst. Leveringsplaatsen voor de levensmiddelen in verband met de koffieautomaten: - UVC Brugmann, Ernest Masoinlaan 10 te 1020 Brussel (site m.b.t. de koffieautomaten van UVC Brugman (Horta, Brien en Astrid)) - Ondersteunende keuken Sint-Pieter, Hoogstraat 322 te 1000 Brussel (site m.b.t. koffieautomaten van UVC Sint-Pieter (Hallepoort en C. De Paepe) en Jules Bordet Instituut) Het opdrachtgevend bestuur kan andere leveringsplaatsen beschrijven.
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
3. Jaarlijks minimaal totaalomzetcijfer in de activiteitensector die het voorwerp uitmaakt van de opdracht: ten minste gelijk aan het bedrag van de opdracht excl. btw over 1 jaar.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.3. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
Eventuele minimumeisen:
1. Ten minste 3 prestaties (levering van machines en verbruiksgoederen) uitgevoerd in de loop van de voorbije drie jaar in de activiteitensector die het voorwerp uitmaakt van de opdracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-26 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-03-26
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-26
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Les Cuisines Bruxelloises Avenue J.J Crocq 21 1020 BruxellesInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver moet het opdrachtgevend bestuur verplicht en uiterlijk tegen 08/11 via e-mail (alex.vanneste@restobru.be) verwittigen van zijn deelname aan de plaatsbezoeken.De bezoeken hebben plaats:Voor - UVC Brugmann - Site Horta - Plaats A. Van Gehuchten 4 te 1020 Brussel- UVC Brugmann - Site Brien - Schaarbeekse Haardstraat 36 te 1030 Brussel- UVC Brugmann - Site Astrid - Bruynstraat 1 te 1120 BrusselAfspraak op 12/11 om 10.30 u aan UVC Brugmann (Hoofdingang Site Horta - gebouw A) Plaats A. Van Gehuchten 4 te 1020 BrusselContactpersoon: De heer Paul Thevelin (02 477 33 34, paul.thevelin@uvc-brugmann.be)Voor- UVC Sint-Pieter - Site Hallepoort - Hoogstraat 322 te 1000 Brussel- UVC Sint-Pieter - Site C. De Paepe - Cellebroersstraat 13 te 1000 Brussel Afspraak op 13/11 om 09.00 u aan UVC Sint-Pieter, Hoogstraat 322 te 1000 Brussel (Gebouw 1000 - vroegere Maison des Infirmières, verdieping 4 (1004 Bureau 20))Contactpersonen:- De heer Vincent Beroudia (02 535 49 35, vincent_beroudia@stpierre-bru.be)- De heer Jean-Marie Randour (02 535 38 10, jmrandour@stpierre-bru.be)Voor- Jules Bordet Instituut - Waterloolaan 121 te 1000 Brussel Afspraak op 13/11 om 13.00 u aan Jules Bordet Instituut - Waterloolaan 121 te 1000 BrusselContactpersoon: De heer Jérémy Westerlinck (02 541 72 69, jeremy.westerlinck@bordet.be).De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Bruxelles (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-26